کد خبر:628

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال استان مازندران،طهمورث حیدری، رییس کمیته امور استانها در خصوص برگزاری انتخابات هیات فوتبال استان مازندران گفت: رای گیری به دور دوم کشیده شد و با پایان رای گیری، دکتر رحیم درزی خلردی به مدت ۴ سال به عنوان رییس هیات فوتبال استان مازندران انتخاب شد.

گفتنی است، درزی خلردی با ۲۶ رای از ۴۳ رای موخذه در دور دوم به عنوان رییس هیات فوتبال استان مازندران انتخاب شد.

در این مجمع، شهاب الدین عزیزی خادم به همراه حسن رنگرز، مدیرکل وزارت ورزش و جوانان استان مازندران و طهمورث حیدری، رییس کمیته امور استانها حضور داشتند.

*عزیزی خادم رئیس فدراسیون : رئیس جدید باید نگاه تعاملی داشته باشد

عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال بعد از انتخاب رییس جدید هیات فوتبال مازندران در جمع اعضای مجمع، ضمن تشکر از زحمات چندین ساله بهروان اظهار داشت : به نوبه خودم انتخاب آقای درزی خلردی را بعنوان رییس هیات فوتبال مازندران تبریک میگویم. خیلی از کاندیدا را نمیشناختم ولی برنامه ها را نگاه می کردم. ما هم تابع نظر جمع و آرای اعضای مجمع هستیم و امروز کاملا آگاهانه اعضای مجمع رای دادند.امیدواریم ایشان منشا خدمات برای فوتبال مازندران باشد.

عزیزی خادم با اشاره به اینکه با تعامل در کنار هم باعث ارتقا و شکوفایی فوتبال مازندران باشیم، گفت:  امیدوارم از همه ظرفیت های فوتبال مازندران استفاده شود. امروز با مشارکت عالی و با سلامت کامل مجمع انتخابات فوتبال برگزار شد.فوتبالی ها اقای درزی را تنها نگذارند و کمک کنند تا فوتبال مازندران به جایگاه اصلی برگردد.

رییس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه حتما باز هم به مازندران سفر خواهم کرد، گفت: همانطور که آمار ارقام نشان میدهد مازندران قطب ورزش کشور است و بعد از خوزستان مرکز تیمداری و فوتبال خیزی است.

وی با تاکید بر رییس جدید فوتبال مازندران گفت: از ظرفیت رقبا هم استفاده کنید تا با نگاه توسعه محور و تعاملی با توجه به حساسیت مازندران، موفق ظاهر شوید و رتبه دهم هیات فوتبال مازندران در کشور را به تک رقمی برسانید. بهترین راه و سریعترین راه تعامل با فوتبالی هاست و غیر از این راه موفق نخواهید شد.

عزیزی خادم در بخشی دیگر تز صحبت ها به باشگاه نساجی اشاره کرد و گفنچت : نساجی یکی از باشگاه های ریشه دار و استراتژیک است اما آنچه که وجود دارد این است که باید زودتر ورزشگاه این تیم آماده شود. حیف است و این فضا باید زودتر آماده شود.

عزیزی خادم بیان داشت: مسئله مهمتر که باید به آن پرداخت، بحث بانوان و رده های پایه است. این نقش اقای درزی خلردی را سنگین تر خواهد کرد.برای فدراسیون فوتبال بحث بانوان مهم است و باید روی این موضوع بیشتر تمرکز کنید.

وی اظهار داشت: به دنبال تغییر نسل و تغییر رویکرد هستیم که قدم اول را در این خصوص در فدراسیون محکم برداشتیم. رییس فدراسیون فوتبال گفت : تیم های زیادی در استان مازندران حضور دارد و نیاز استان رئیس جدید با تعامل کافی از همه ظرفیت‌ها نهایت استفاده را ببرید چون راهی جز این نیست.

*مدیرکل ورزش و جوانان : مازندران زمینه‌ی ایجاد زیر ساخت ملی در خصوص ساخت کمپ ملی را دارد

حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در این مجمع ضمن تشکر از فعالیت های بهروان در طول این دهه اظهار داشت : قدردان تلاش های خالصانه بهروان هستیم.بهروان چهره ماندگار فوتبال مازندران و ورزش استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران بیان داشت: اداره کل در راستای احترام به اعضای مجمع خرد جمعی و تکثر کاندیدا را در مجمع یک افق روشنی را شاهد است.

وی ادامه داد: هر عزیزی که منتخب مجمع باشد و رای اعضای مجمع را دریافت کند مورد حمایت اداره کل ورزش خواهد بود.امروز میشود نقطه عطفی را برای فوتبال مازندران شاهد بود. انتخابات پرشوری را با حضور بزرگان شاهد هستیم.

رنگرز با اشاره به اینکه بخشی از افتخارات ورزش کشور در دنیا یک سومش از افتخارات متعلق به مازندران است، گفت: مازندران به تنهایی نیمی از مدال ها را داشته و این نشان از ظرفیت بالای ماست.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران بیان داشت : مازندرانی ها عاشق ورزش هستند و ورزش ریشه در فرهنگ مازندران است و مردم در مازندران با فوتبال نفس می کشند.در همه رده های تیم های ملی یک نماینده حداقل از مازندران حضور دارد و استعدادهای نابی در این استان هستند.

رنگرز پیشنهاد ساخت کمپ را داد و گفت: ما زمینه‌ی ایجاد زیر ساخت ملی در خصوص ساخت کمپ ملی را داریم.

وی ادامه داد: لوکیشن های خوبی در مازندران داریم که میتواند مکانی مناسب برای ساخت کمپ تیم های ملی باشد. ما این آمادگی را رسما اعلام میکنیم که یک اتفاق بزرگ را برای ورزش استان و کشور رقم بزنیم. در ارتفاعات مازندران می شود کمپ خوبی برای تیم ها باشد.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید