کد خبر:7554

۴ نماینده در تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال؛

دختران مازندران در جام کافا

 

 

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال استان مازندران، با اعلام فدراسیون فوتبال ۴ بانوی مازندرانی برای حضور در جام کافا، تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال کشورمان را همراهی می کنند.

مینا بابویه از شهرستان میاندورود،نازنین یوسفی از شهرستان عباس آباد و زهرا خانلرزاده و فاطمه زهرا محسنی از شهرستان بابل، نمایندگان استان مازندران در تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران عزیزمان هستند.

 

 

مسابقات فوتبال دختران کمتر از ۱۸ سال از دوم اردیبهشت ماه به میزبانی تاجیکستان در شهر دوشنبه آغاز شد و شاگردان مریم جهان نجاتی از روز یکشنبه ۲ اردیبهشت کارشان را در این مسابقات مقابل ازبکستان که قوی ترین تیم این مسابقات هم به حساب می آید آغاز کردند.

در این مسابقات ۵ تیم حضور دارد؛ ایران، ازبکستان، تاجیکستان، ترکمنستان و قرقیزستان که در یک هفته با هم دیدار می کنند.

تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار نخست خود با نتیجه ۴بر۲ از سد تیم ازبکستان گذشت.

دومین دیدار تیم های ملی فوتبال جوانان بانوان ایران و ترکمنستان در تورنمنت کافا از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران در شهر دوشنبه برگزار شد که شاگردان جهان نجاتی در این دیدار با ۷ گل پیروز میدان شدند.

گلهای ایران را سمیه اسماعیلی در دقیقه ۱۰، تانیا جهانشاهی در دقیقه۱۳، سمیه اسماعیلی در  دقیقه ۲۰، زهرا خانلرزاده در دقیقه ۲۶، مریم دینی در دقیقه ۴۵، نازنین منصوری در دقیقه ۶۴ و مریم دینی در دقیقه ۷۴ به ثمر رساندند.

مریم دینی به عنوان بهترین بازیکن زمین از سوی مسئولین برگزار کننده کافا انتخاب شد.

سومین دیدار ایران برابر تاجیکستان روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۸:۰۰ به وقت محلی و ۱۶:۳۰ به وقت تهران برگزار می شود.