کد خبر:4551

آغاز روند عمرانی ساخت ساختمان هیات فوتبال مازندران؛
دکتر درزی خلردی: خانه فوتبال مازندران را خواهیم ساخت

 

 

به گزارش روابط عمومی هیات‌فوتبال مازندران، در شهریور ماه ۱۴۰۱ و با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و حسن رنگرز مدیرکل وقت ورزش و جوانان مازندران و جمعی از مسئولین فوتبال مازندران، کلنگ ساخت ساختمان هیات فوتبال مازندران به زمین زده شد.

در ماه های اخیر تیم حقوقی و اجرایی هیات فوتبال مازندران با تکمیل نقشه های ساختمان و اخذ مجوزهای مورد نظر زمینه را برای آغاز مراحل عمرانی ساخت ساختمان هیات فوتبال استان هموار کرد و چهاردهم اسفند ماه مرحله خاک برداری این ساختمان آغاز شد تا فعالیت فیزیکی نیز به مرحله اجرا درآید.

 

 

دکتر درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران با ابراز خوشحالی از آغاز روند عمرانی ساختمان هیات‌ استان اظهار کرد: بسیار خوشحالم که امروز قدم های فیزیکی ساخت خانه فوتبال مازندران برداشته شد و باید با برنامه ریزی درست و زمان‌بندی مناسب این روند ادامه‌ داشته باشد.

وی در ادامه افزود: ساخت ساختمان هیات‌فوتبال مازندران یکی از وعده های انتخاباتی بنده‌ بود که روند اجرایی آن آغاز شد و این قول را خواهم داد که هر چه در توان دارم برای خانه دار کردن خانواده فوتبال مازندران هزینه کنم.

متولی فوتبال مازندران با اشاره به مشکلات پیش روی ساخت این ساختمان بیان داشت: بزرگ‌ترین مشکل پیش روی ساخت خانه فوتبال مازندران شاید هزینه های سرسام آور ساخت و ساز باشد و این موضوع نیازمند یک عزم استانی است و باید همه ی خانواده فوتبال مازندران با همراهی مسئولین ارشد استان مازندران پای این کار بزرگ بیایند و در کنار هم فوتبال مازندران را پس سالها صاحب خانه کنیم.