کد خبر:6804

به میزبانی هیات فوتبال مازندران؛
سمینار دانش افزایی داوران لیگ برتر آغاز شد

 

 

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، صبح امروز سمینار دانش افزایی داوران و کمک داوران لیگ برتر فوتبال ایران با حضور نزدیک به ۱۱۰ داور و کمک داور به میزبانی هیات فوتبال مازندران و هیات فوتبال شهرستان چالوس در مجموعه نمک آبرود این شهرستان آغاز به کار کرد.

مراسم افتتاحیه این سمینار در سالن اجتماعات هتل ونوس پالاس شهرک نمک آبرود و با حضور خداداد افشاریان عضو هیات رئیسه و رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال،رحیم درزی خلردی ریاست هیات فوتبال استان مازندران،دانیال مرادی رئیس دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال،رضوی ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان چالوس،مسعود مرادی و سفیری مدرسین کلاس دانش افزایی و داوران و کمک داوران لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور برگزار شد

سمینار دانش افزایی داوران و کمک داوران لیگ برتر صبح روز یکشنبه هستم بهمن ماه آغاز و تا روز سه شنبه دهم بهمن ادامه خواهد داشت و داوران و کمک داوران ضمن انجام تست بدنی و آمادگی جسمانی، مباحث گوناگون داوری را مورد بحث و بررسی قرار خواهند داد.

 

 

خداداد افشاریان ریاست کمیته داوران فدراسیون فوتبال در مراسم افتتاحیه این سمینار بیان داشت: بسیار خوشحالیم که بعد از سالها این کلاس دانش افزایی در خارج از تهران و در یک شرایط بسیار مناسب و مطلوب برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: قطعا حضور در مازندران زیبا و شهر چالوس و برگزاری سمیناری با این کیفیت و شرایط می‌تواند به داوران ما کمک کند تا با آرامش خاطر بیشتر و تمرکز بهتری به استقبال نیم فصل دوم بروند.

 

 

رحیم درزی خلردی ریاست هیات فوتبال مازندران ضمن ابراز خوشحالی از برگزاری این سمینار در مازندران گفت: حضور نخبگان داوری کشور در این استان قطعا افتخاری بوده که برای اولین بار نصیب فوتبال مازندران شده و امیدواریم من و همکارانم در هیات فوتبال استان و شهرستان چالوس توانسته باشیم بهترین شرایط را برای این عزیزان فراهم کرده باشیم.

متولی فوتبال مازندران در پایان عنوان کرد: امیدواریم تا داوران و کمک داوران حاضر در این سمینار خاطرات خوبی را از استان زیبای مازندران با خودشان به یادگار ببرند و در نیم فصل دوم لیگ برتر بهترین قضاوت ها را به نمایش بگذارند.

 

 

عکاس: جواد نعیمی