کد خبر:4800

درخشش شهرداری نوشهر در نفس های پایانی لیگ ۲؛
دکتر درزی خلردی: فوتبال در نوشهر همیشه زنده است

 

 

به کنارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، تیم فوتبال شهرداری نوشهر توانست در هفته بیست و سوم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه ۲ بر ۱ از سد تیم شهید قندی یزد عبور کند و امیدها را برای صعود چند برابر کند.

شهرداری نوشهر که با هدایت مهدی پاشازاده روزهای خوبی را سپری کرده، حالا در نفس های پایانی لیگ دسته‌ دوم باشگاه های کشور شانس این را دارد تا به لیگ دسته یک صعود کند.

دکتر رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران، با ابراز خوشحالی از روند صعودی تیم‌ شهرداری نوشهر بیان‌داشت: نوشهر یکی از فوتبالی ترین شهرهای استان مازندران است که با تیم شموشک سالها در سطح اول فوتبال کشور درخشید و حالا نوبت به شهرداری نوشهر رسیده تا بازهم نام‌ فوتبال نوشهر را بر سر زبان ها بیاورد.

این مقام مسئول در ادامه گفت: باید به بازیکنان، کادر فنی و به ویژه مجموعه شهرداری نوشهر خداقوت گفت و امیدواریم تا با ادامه همدلی در این تیم شاهد یک اتفاق ویژه برای فوتبال شهرستان نوشهر و استان مازندران باشیم.

وی افزود: فوتبال شهرستان نوشهر همچنان با شهرداری نوشهر زنده است و این امید را داریم تا درخشش این تیم ادامه دار باشد.

رئیس هیات فوتبال مازندران در پایان اظهار داشت: برای تمامی تیم های استان زیبای مازندران در تمامی لیگ ها و رده ها آرزوی موفقیت و پیروزی را دارم.