کد خبر:3503

نائب رئیس بانوان هیات فوتبال مازندران خبر داد:
استعدادیابی فوتبال دختران زیر ۱۷ سال برگزار خواهد شد

 

 

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، استعدادیابی فوتبال دختران زیر ۱۷ سال مازندران روز یکشنبه، در ورزشگاه شهدای ساری برگزار خواهند شد.

این استعدادیابی با حضور بازیکنان مستعد فوتبال از سراسر استان برگزار خواهد شد و منتخبین آن در ترکیب تیم منتخب فوتبال مازندران برای حضور در مسابقات قهرمانی فوتبال نوجوانان دختر کشور قرار خواهند گرفت.

آنیتا امیدی نائب رئیس بانوان هیات فوتبال مازندران گفت: روز یکشنبه در ورزشگاه شهدای ساری میزبان دختران فوتبالیست زیر ۱۷ سال مازندران خواهیم بود تا انشالله با بهترین ها را از میان ده ها بازیکن مستعد انتخاب کنیم.

وی افزود: از بهترین مربیان واستعدادیابان استان جهت استعدادیابی این مرحله استفاده خواهیم کرد تا با بهترین ترکیب ممکن در مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان کشور حضور پیدا کنیم و نماینده خوبی نیز برای فوتبال مازندران باشیم.

نائب رئیس هیات فوتبال مازندران در پایان تاکید داشت: استعدادیابی فوتبال و فوتسال بانوان مازندران را در سطح گسترده ای انجام خواهیم داد تا ضمن اعزام تیم های قدرتمند به مسابقات کشوری، در تیم های ملی فوتبال و فوتسال نیز نمایندگان بیشتری را از مازندران شاهد باشیم.