کد خبر:2711

رئیس هیات فوتبال مازندران:
هواداران نساجی، جذابیت فینال جام حذفی هستند

 

 

درزی خلردی با بیان اینکه هواداران نساجی جذابیت فینال جام حذفی را دوبرابر می کنند، خواهان حضور حداکثری تماشاگران در این دیدار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال استان با اشاره به اهمیت حضور تماشاگران در دیدار فینال جام حذفی باشگاه های کشور، بیان داشت: محرومیت هواداران از چنین دیدار حساس و جذابی که می تواند برای استان های مازندران و مرکزی تاریخ ساز باشد بسیار نا امید‌کننده است.

 

 

وی در ادامه با بیان اینکه هواداران نساجی، جذابیت فینال جام حذفی هستند، عنوان کرد: هواداران هر دو تیم حق دارند تا در بالاترین ظرفیت ورزشگاه آزادی تماشاگر این دیدار تاریخی باشند ‌و‌ امیدوارم که مسئولین مربوطه با نگاهی دلسوزانه به این موضوع، مجوز حضور هواداران هر دو تیم، به ویژه نساجی مازندران را در بالاترین ظرفیت ممکن صادر کنند.

این مقام مسئول تاکید داشت: قطعا زیبایی دیدار فینال با بیشترین حضور تماشاگران چند برابر خواهد شد و حق این هواداران نیست که از این دیدار مهیج محروم شوند.

رئیس هیات فوتبال مازندران گفت: بنده به عنوان عضو کوچکی از خانواده فوتبال مازندران، خواستار این موضوع هستم تا این دیدار با حداکثر ظرفیت ورزشگاه برگزار شود و خواهشمندم تا مسئولین برگزاری این دیدار با تایید این امر درخواست، شور و نشاط را به مردم استان های مازندران و مرکزی هدیه دهند.

درزی خلردی در پایان اظهار داشت: با توجه به ظرفیت غریب به هشتاد هزار نفری ورزشگاه آزادی، این امکان وجود دارد تا مسئولین ذی ربط با مدیریت و تدابیر درست، این دیدار را با حداکثر تماشاگر برگزار کنند و با حضور دو تیم شهرستانی خاطره ای فراموش نشدنی در ذهن فوتبال دوستان نقش ببندد.