کد خبر:3835

یک اتفاق ویژه برای فوتبال مازندران؛

کلاس مربیگری A آسیا در ساری برگزار می شود

 

 

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران پس از بیش از ده سال انتظار و برای دومین بار کلاس مربیگری درجه A آسیا در مازندران برگزار خواهد شد.

با اعلام رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران کلاس مربیگری درجه A آسیا از صبح روز شنبه سوم دی ماه در ساری کار خود را آغاز خواهد کرد.

این کلاس با هدایت مرتضی محصص به عنوان مدرس و علی صنعتگر به عنوان دستیار و با شرکت ۲۴ شرکت کننده بومی برگزار می شود.

 

 

رئیس هیات فوتبال مازندران با بیان اینکه برگزاری این کلاس در مازندران یک اتفاق بزرگ برای فوتبال استان است، گفت: بسیار خوشحالیم که توانستیم پس از بیش از ۱۰ سال کلاس مربیگری درجه A فوتبال آسیا را در مازندران برگزار کنیم و این اتفاق بزرگ را با برای فوتبال استان رقم بزنیم.

درزی خلردی در ادامه تاکید داشت: این کلاس با شرکت ۲۴ شرکت کننده که همگی بومی و مازندرانی هستند برگزار خواهد شد که این خود یک اتفاق بزرگ و مبارک است که نوید روزهای درخشان را برای مربیان مازندرانی می دهد.

وی اظهار داشت: یکی از اهداف همیشگی هیات فوتبال مازندران بهترین بودن در تمام زمینه هاست که این بار این موضوع را در بخش مربیان فوتبال به نمایش گذاشتیم و این قول را خواهم داد که در آینده فوتبال مازندران در همه ی بخش ها یک الگو خواهد بود.

رئیس هیات فوتبال مازندران در پایان بیان داشت: از تلاش های همکارانم در هیات فوتبال مازندران که تلاش کردند تا این کلاس با بالاترین کیفیت برگزار شود سپاسگذارم و امیدوارم تا یکی از بهترین کلاس های درجه A را که از روز شنبه آغاز خواهد شد، در مازندران برگزار کنیم.