کد خبر:5771

با حضور ۱۴ مربی بانو؛
کلاس مربیگری سطح یک فوتسال آسیا به پایان رسید

 

 

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، ظهر امروز مراسم اختتامیه کلاس مربیگری سطح یک فوتسال آسیا با حضور دکتر رحیم درزی خلردی ریاست هیات فوتبال استان،آنیتا امیدی نائب رئیس هیات فوتبال مازندران،رسول طریقی رئیس هیات فوتبال شهرستان آمل،یعقوبی نماینده فدراسیون فوتبال، منصور سعیدی عضو کمیته آموزش هیات فوتبال استان و دیگر مسئولین در سالن اجتماعات دانشگاه شمال آمل برگزار شد.

این کلاس مربیگری با حضور ۱۴ مربی خانم و با تدریس علی اکبر امینی کیاسری از روز سه شنبه هشتم شهریور ماه آغاز شد و امروز با برگزاری مراسم اختتامیه و اهدا گواهینامه های شرکت، به ایستگاه پایانی خود رسید.

 

 

دکتر رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران در مراسم اختتامیه کلاس مربیگری سطح یک فوتسال آسیا بیان داشت: خدا را شاکریم که امروز یکی دیگر از کلاس های مربیگری در استان مازندران به پایان رسید و بسی موجب مباهات است که این کلاس ۱۴ مربی خانم سطح یک فوتسال آسیا را به فوتسال استانمان اضافه کرده است.

متولی فوتبال مازندران در ادامه تاکید داشت: یکی از نکات مهمی که باید شما به آن توجه کنید، حفظ روند آموزشی و علمی تان خواهد بود که باید در مسیر رسیدن به مرحله بعدی مربیگری به آن توجه کنید.

دکتر رحیم درزی خلردی در پایان خطاب به شرکت کنندگان کلاس، گفت: برای همگی شما بهترین اتفاقات را در زندگی فوتبالی و شخصیتان آرزو دارم و امیدوارم که دلسوزانه و با مهر مادرانه و خواهرانه، به دختران استانمان فوتسال را آموزش دهید.

 

 

آنیتا امیدی نائب رئیس بانوان هیات فوتبال مازندران، در ادامه بیان کرد: در ابتدا باید از همه عزیزانی که برای برگزاری این کلاس با این سطح تلاش کردند کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم، از آقای رسول طریقی و همه اعضای هیات فوتبال شهرستان آمل،از آقای دائمی و سعیدی و کمیته آموزش هیات فوتبال مازندران،از خانم یعقوبی و استاد علی اکبر امینی و ۱۴ بانوی شرکت کننده این کلاس ممنونم که باعث شدند تا این کلاس به بهترین نحو برگزار شود.

وی ادامه داد: امیدوارم تا همه ی مربیان بانوی استان مازندران با همدلی و اتحاد بتوانند بهترین ها را برای فوتبال و فوتسال دختران مازندرانی رقم بزنند.

نائب رئیس بانوان هیات فوتبال مازندران عنوان کرد: بازهم تاکید خواهم داشت که روند آموزشی در حوزه بانوان متوقف نخواهد شد و در آینده نیز این کلاس های آموزشی ادامه دارد.