کد خبر:2956

کلاس مربیگری درجه D فوتبال آقایان در فریدونکنار برگزار شد

 

 

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، کلاس مربیگری درجه D فوتبال آقایان با حضور ۲۴ شرکت کننده از شهرستان های مختلف استان در فریدونکنار برگزار شد.

این دوره به مدت یک هفته و با تدریس سید احمد رضوی مدرس رسمی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران صورت پذیرفت.

مراسم اختتامیه این کلاس مربیگری روز هفت تیر ماه در ساختمان هیات فوتبال شهرستان فریدونکنار و با حضور رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران، بهرام اسماعیلی مسئول دپارتمان آموزش هیات فوتبال استان،صانعی رئیس هیات فوتبال شهرستان فریدونکنار، محمد بلبلی بازیکن فریدونکناری لیگ برتر فوتبال کشور و …. برگزار شد.

درزی خلردی در این مراسم ضمن تبریک به مربیان آینده فوتبال مازندران، بیان داشت: مربیان در این دوره زمانی نباید به اطلاعاتی که در کلاس ها ارائه می شود اتکا کنند و باید هر روز در پی بروزرسانی علم مربیگری خود باشند.

وی در ادامه عنوان کرد: پرورش مربیان در استان را بسیار جدی پیگیری خواهیم کرد و امیدواریم از میان مربیان جوان استان بتوانیم شاهد درخشش نخبگان این حوزه در سطوح بالای فوتبال کشور باشیم.

رئیس هیات فوتبال مازندران در پایان با قدردانی از هیات فوتبال شهرستان فریدونکنار گفت: آقای صانعی و همکارانشان در هیات شهرستان همه چیز را برای فراهم نمودن یک کلاس در خور شان شما عزیزان مهیا کردند و این موضوع جای تشکر دارد.