کد خبر:5310

با حضور ۲۴ شرکت کننده؛

کلاس مربیگری درجه C فوتبال آسیا در ساری آغاز شد

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، صبح امروز مراسم افتتاحیه کلاس مربیگری درجه c فوتبال آسیا با حضور دکتر درزیخلردی ریاست هیات فوتبال مازندران، مرتضی محصص مدرس رسمی فیفا و ای اف سی،دائمی نائب رئیس کمیته آموزش هیات فوتبالمازندران، سعید بسطانی مدرس این دوره و ۲۴ شرکت کننده در مجتمع ساحلی نیروی انتظامی شهرستان ساری برگزار شد.

این دوره که با تعداد زیادی از بازیکنان مازندرانی سابق و حال حاضر لیگ برتری از جمله امید عالیشاه،حامد شیری،شیثرضایی،میرهانی هاشمی و…. از روز پنجشنبه بیست و دوم تیرماه آغاز به کار کرده در دو دوره هفت روزه ادامه خواهد داشت و روزهشتم مرداد ماه آخرین روز این دوره و مراسم اختتامیه آن‌ برگزار می شود.

دکتر رحیم درزی خلردی ریاست هیات فوتبال مازندران در مراسم افتتاحیه این کلاس بیان داشت: بسیار خوشحالم که چهره های نامآشنای فوتبال مازندران را در این کلاس نظاره می کنم، چهره هایی که سالها در مستعطیل سبز توانایی های خود را نشان دادند و حالانوبت آن رسیده تا در قامت یک مربی خوش بدرخشند.

وی با تشکر از حضور مرتضی محصص در این کلاس گفت: استاد محصص یکی از ارکان آموزش فوتبال کشور هستند که برای حضورایشان در این کلاس در کنار شما باید سر تعظیم فرود آورد و امیدوارم تا در کنار سعید بسطامی عزیز که یکی از مدرسین خوب فوتبالمازندران است کمک به سزایی به رشد مربیان این کلاس کنند.

ریاست هیات فوتبال مازندران خاطرنشان کرد: یکی از اصلی ترین نکات در شکل گیری یک مربی خوب یادگیری در کلاس های آموزشیاست که امیدوارم این کلاس برای ۲۴ مربی آینده دار فوتبال مازندران پربار و موفقیت آمیز باشد.