کد خبر:3093

کلاس دانش افزایی پیش فصل ناظران داوری فوتبال مازندران برگزار شد

 

 

کلاس دانش افزایی پیش فصل ناظران داوری فوتبال استان مازندران باحضور بیش از ۴۰ ناظر داوری در ساری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، کلاس دانش افزایی پیش فصل ناظران داوری استان مازندران با حضور خداداد افشاریان مسئول کمیته داوران فدراسیون فوتبال، حسین بریمانی معاونت ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران، رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال استان، دانیال مرادی مسئول توسعه و آموزش داوری فدراسیون فوتبال، سهرابی و امیدی نواب رئیس هیات فوتبال مازندران، تیموری سرپرست کمیته داوران هیات فوتبال استان و دیگر مسئولین در مجتمع شهید بهشتی بهزیستی مازندران(ساری) برگزار شد.

این کلاس یک روزه با حضور بیش از ۴۰ ناظر داوری استان مازندران و با تدریس دانیال مرادی به عنوان مدرس دوره صورت پذیرفت.

رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران ضمن عرض خیر مقدم به شرکت کنندگان حاضر در این کلاس عنوان داشت: ناظرین داوری یکی از کلیدی ترین مسئولیت ها را در برگزاری هر دیدار دارند و می توانند در سرنوشت زندگی حرفه ای داوران تاثیر بسزایی داشته باشند.

وی گفت: هدف از برگزاری چنین کلاس هایی، آشنایی با آخرین تغییرات روز داوری و مرور نحوه نظارت صحیح در دیدار های گوناگون است که امیدوارم مفید واقع شود.

رئیس هیات فوتبال مازندران در پایان از حضور خداداد افشاریان و دانیال مرادی در استان مازندران به جهت برگزاری این کلاس دانش افزایی تقدیر و تشکر کرد.

خداداد افشاریان مسئول کمیته داوران فدراسیون فوتبال هم با بیان اینکه از حضور در جمع پیشکسوتان حوزه داوری بسیار خوشحال است، اظهار داشت: صحبت کردن در جمع شما بزرگان برایم دشوار است و بسیار باعث افتخار بنده است که در جمع شما حضور دارم.

وی ادامه داد: شما ناظران محترم داوری در هر دیدار، نیروی کمکی و مربی داوران هستید که می توانید با رعایت نکات صحیح، به پیشرفت داوران کمک فراوانی کنید.

حسین بریمانی معاون ورزش قهرمانی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران هم در پایان گفت: از زیارت همه ی عزیزان حاضر در این جلسه بسیار خوشحالم و امیدوارم تا برگزاری چنین برنامه هایی تاثیر بسیاری در موفقیت فوتبال مازندران داشته باشد که قطعا هم همین خواهد بود و این نکته را یادآور می شوم که اداره کل ورزش و جوانان مازندران در حد توان و ظرفیت خود در کنار هیات فوتبال استان که یکی از مهم ترین هیات ورزشی مازندران است خواهد بود.