کد خبر:3053

به همت هیات فوتبال مازندران برگزار شد؛

کلاس دانش افزایی پیش فصل داوران استان مازندران

 

 

کلاس دانش افزایی پیش فصل داوران استان مازندران با حضور خداداد افشاریان مسئول کمیته داوران فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال استان مازندران، دانیال مرادی مسئول توسعه و آموزش داوری فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و دیگر مسئولین در ساری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، کلاس دانش افزایی پیش فصل داوران استان مازندران با حضور خداداد افشاریان مسئول کمیته داوران فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال استان، دانیال مرادی مسئول توسعه و آموزش داوری فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و دیگر مسئولین در مجتمع شهید بهشتی بهزیستی مازندران(ساری) برگزار شد.

در این کلاس دانش افزایی ۱۴۵ داور برگزیده فوتبال استان مازندران حضور دارند که با تدریس دانیال مرادی مدرس این دوره با جدیدترین و بروزترین قوانین داوری فیفا و ای اف سی آشنا خواهند شد.همچنین از این تعداد، ۱۰۸ داور، روز جمعه در تست آمادگی جسمانی که در استادیوم شهید متقی ساری برگزار خواهد شد شرکت خواهند کرد تا درصورت پشت سر گذاشتن موفقیت آمیز این آزمون جواز قضاوت در لیگ های فوتبال کشور را کسب کنند.

لازم بذکر است مریم احمدی و سلاله جوادی از داوران لیگ برتری بانوی حاضر در این کلاس دانش افزایی بودند.

 

 

رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران با ابراز خرسندی از این تعداد داور جوان و مستعد در استان گفت: به عقیده بنده هزینه هایی که در زمینه دانش افزایی داوران انجام می دهیم نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود و این موضوع را می توانیم در آینده ای نزدیک و در کیفیت قضاوت داوران استانمان شاهد باشیم.

وی ادامه داد: هیات فوتبال مازندران تا هر اندازه ای که توان داشته باشد سعی دارد تا سطح آگاهی و کیفیت داوران خود را افزایش دهد تا هم در لیگ های استانی شاهد قضاوت های بی نقصی باشیم و هم اینکه داوران مازندرانی بتوانند با توان بیشتری در لیگ های کشوری به قضاوت بپردازند و از داوری استان مازندران دفاع کنند.

رئیس هیات فوتبال مازندران در پایان اشاره داشت: ضمن تشکر از تمامی ارکان هیات فوتبال مازندران جهت برگزاری منظم و با کیفیت این کلاس، از حضور جناب آقای خداداد افشاریان به عنوان مسئول محترم کمیته داوران فدراسیون فوتبال و جناب آقای دانیال مرادی مدرس دوره که از سرمایه های داوری استان مازندران نیز هستند کمال تقدیر و تشکر را دارم.

 

 

خداداد افشاریان مسئول کمیته داوران فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر کیفیت بالای برگزاری کلاس دانش افزایی داوران فوتبال مازندران بیان داشت: باید صمیمانه از هیات فوتبال مازندران و شخص آقای درزی خلردی برای برگزاری کلاسی در این سطح و کیفیت بصورت ویژه تشکر کنم.

افشاریان در ادامه افزود: داوران جوان باید از چنین کلاس های دانش افزایی به نحو احسن بهره ببرند و مسیر خود را برای رسیدن به قله داوری که برای خودشان متصور هستند هموار کنند.

لازم بذکر است روز جمعه ۱۵ تیرماه  کلاس دانش افزایی پیش فصل ناظران داوری استان مازندران با حضور بیش از ۴۰ ناظر استان و با تدریس دانیال مرادی برگزار خواهد شد.