کد خبر:2108

پیام تبریک رئیس هیات فوتبال مازندران به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

 

 

رئیس هیات فوتبال مازندران با صدور پیامی فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، متن پیام تبریک رحیم درزی خلردی به شرح زیر است:

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

“والفجرِ و لَیالٍ عَشْر…”

 

فرا رسیدن چهل و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، یادآور به بارنشستن سال‌ها مبارزه و تلاش ملت بزرگ ایران، علیه ظلم و استبداد در یوم الله ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ است، انقلابی که بدون اغراق می‌توان از آن به عنوان بزرگ‌ترین انقلاب قرن یاد کرد.

دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، یادآور رشادت‌ و از خود گذشتگی‌ ملت بزرگ ایران در راه مبارزه با طاغوت زمان است که با شعار “استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی” خط مشی آینده خود را ترسیم نمودند.

قطعاً در این اقدام انقلابی بزرگ، جامعه بزرگ ورزش ایران از همان روزهای آغازین مبارزه، نقش بسیار موثری را ایفا کرد و در کنار دیگر اقشار مردم با ایثار و از جان گذشتگی برای ایجاد پایه های محکم انقلاب اسلامی مبتنی بر دین و آرمان های بزرگ اسلامی اهتمام ورزید.

اینجانب همزمان با چهل و سومین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی، ایام‌الله دهه مبارک فجر را محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، خانواده معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران، ملت شریف ایران بویژه جامعه بزرگ فوتبال استان مازندران، تبریک عرض نموده و از خداوند متعال پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی را تحت توجهات حضرت ولي‌عصر(عج) و رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب مسألت مي‌نمايم.

 

رحیم درزی خلردی
رئیس هیات فوتبال مازندران