کد خبر:2714

پیام تبریک رئیس هیات فوتبال استان مازندران به مناسبت قهرمانی تیم امید نساجی مازندران در لیگ برتر امیدهای کشور

 


به
گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال استان به مناسبت قهرمانی تیم نساجی مازندراندر لیگ برتر امیدهای کشور پیام تبریک صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل می باشد:


بسم
الله الرحمن الرحیم

پیروزی غرور آفرین نساجی مازندران مقابل تیم، ملی حفاری ایران در فینال لیگ برتر امیدهای کشور و کسب دومین مقام پی در پیقهرمانی این مسابقات را که به راستی لایق این عزیزان بود، به مردم فوتبال دوست مازندران و هوادران این تیم تبریک میگویم.

امروز جوانان غیور تیم نساجی مازندران معجزه یکدلی و یکصدایی را مجددا به نمایش گذاشتند و ثابت کردند که رمز موفقیت دست دردست یکدیگر دادن است و فارغ از تمام گرایشات، هدف سربلندی فوتبال مازندران است.

این افتخار بزرگ یعنی دومین مقام قهرمانی پی در پی لیگ برتر امیدهای کشور را به مردم فوتبال دوست و عاشق مازندران به خصوصمربیان ،سرپرستان ،بازیکنان ، هیات مدیره این باشگاه و پیشکسوتان فوتبال مازندران تبریک عرض نموده و آرزوی تداوم موفقیت برایاین تیم را دارم.

سعادت و سربلندی شما را در آینده از حق تعالی خواستارم و انشالله این قهرمانی های پیاپی که موجبات شادی مردم عزیز استانمازندران را فراهم می سازد ،همواره تداوم داشته باشد.

امیدوارم تا این شادی با قهرمانی تیم بزرگسالان نساجی مازندران نیز در فینال جام حذفی باشگاه های کشور تکمیل شود.

رحیم درزی خلردی

رئیس هیات فوتبال مازندران