کد خبر:4954

اختتامیه لیگ برتر فوتسال بانوان مازندران برگزار شد؛

پدیده رویان جام را بالای سر برد

 

 

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، در آیین اختتامیه لیگ برتر فوتسال بانوان استان مازندران که روز چهارشنبه هفدهم خرداد ماه در سالن هاشمی نسب شهرستان ساری و با حضور مسئولین برگزار شد تیم پدیده رویان توانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

در آخرین روز از رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان استان مازندران که با حضور هفت تیم از پایان سال ۱۴۰۱ آغاز شده بود به ترتیب های پدیده رویان، شمال آمل و دختران درویش ساری موفق شدند مقام های اول تا سوم را کسب کنند و همچنین درنا جهانپور بازیکن تیم دختران درویش ساری موفق شد با ۸ گل به عنوان خانم گل این رقابت ها معرفی شود.

 

 

دکتر رحیم درزی خلردی ریاست هیات‌ فوتبال مازندران در مراسم پایانی این مسابقات بیان داشت: بسیار خوشحالم که امروز لیگ برتر فوتسال بانوان استان مازندران با چنین کیفیتی که کمتر در مسابقات بانوان شاهد بودیم به پایان رسید و باید به سرکار خانم امیدی و همکارانش در کمیته بانوان‌ تبریک و خسته نباشید گفت.

وی ادامه داد: سعی داریم تا کیفیت برگزاری مسابقات بانوان و جامعه آماری فوتبال و فوتسال بانوان را ارتقا دهیم و شاهد هرچه با شکوه تر برگزار شدن رویدادهای مختص بانوان در استان مازندران باشیم ‌و مطمئن باشید که هیات فوتبال مازندران هم حتی شاید بیشتر از حوزه آقایان در این خصوص حمایت کند.

رئیس هیات فوتبال مازندران در پایان با‌ تبریک به تیم قهرمان این دوره از رقابت ها اشاره داشت: به تمامی مربیان،بازیکنان،داوران و عوامل برگزاری لیگ برتر فوتسال بانوان استان مازندران خسته نباشید می گویم و امیدوارم تا با نیرویی مضاعف برای آینده و لیگی پویا تر و بهتر تلاش کنند.

همچنین لازم به ذکر است که در مراسم اختتامیه این لیگ از خانم ها مهین کارگر،فاطمه جامعلی پور و شهاب خلردی،کبری ملک پایین به عنوان زحمتکشان فوتسال و فوتبال بانوان مازندران و خانم زهرا میرزاجانی مادر شهید بزرگوار عیسی براتی قدردانی و تجلیل شد.

 

آنیتا امیدی نائب رئیس بانوان هیات‌ فوتبال مازندران هم قدردانی از حمایت های دکتر درزی خلردی از حوزه بانوان گفت: قطعا بدون حمایت های ریاست محترم هیات فوتبال استان این مسابقات و این اختتامیه با این کیفیت برگزار نمیشد و امیدواریم که در آینده هم این حمایت ها ادامه دار باشد.

امیدی افزود: از همه عزیزان از جمله همکارانم خانم ها موحدی و باقری در کمیته بانوان هیات فوتبال مازندران کمال تشکر را دارم که در کنار بنده و همه ی عزیزان زحمتکش این مسابقات برای بهتر برگزار شدن این رقابت ها تلاش کردند.

عضو هیات رئیسه فوتبال مازندران تاکید داشت: برگزاری چنین رویدادی نوید بخش آینده ای روشن و بهتر برای فوتسال بانوان استان مازندران است و امیدواریم تا با کمک همه ی عزیزان بزودی شاهد برگزاری لیگ برتر فوتبال بانوان استان هم باشیم.

 

 

عکس ها از امیرحسین کافتری