کد خبر:6064

نمایشگاه تخصصی ورزش استان آغاز شد؛

هیات فوتبال مازندران مثل همیشه درجه یک

 

 

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران عصر امروز و با حضور مسئولین استانی نخستین نمایشگاه تخصصی ورزش،تولیدات وتجهیزات ورزشی در نمایشگاه بین المللی قائمشهر آغاز به کار کرد.

مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با حضور قاسم عزیززاده معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران،علی رجبی مدیرکل ورزش وجوانان استان،رحیم درزی خلردی ریاست هیات فوتبال مازندران و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی، در سالن توسکا نمایشگاهبین المللی قائمشهر برگزار شد.

این نمایشگاه با حضور تمامی هیات های ورزشی مازندران،رسانه های ورزشی استان،تولیدکنندگان البسه و اقلام ورزشی از امروز آغازو تا روز جمعه بیست و ششم آبان ماه ادامه خواهد داشت.

ساعت کار نمایشگاه از ساعت‌ ۱۵ الی ۲۰ خواهد بود.

به گفته تمامی حاضران و مسئولین در نمایشگاه، غرفه هیات فوتبال مازندران بهترین غرفه روز نخست نمایشگاه لقب گرفت که نشان ازکیفیت بالا برگزاری این هیات دارد.

رحیم درزی خلردی ریاست هیات فوتبال مازندران در حاشیه این نمایشگاه عنوان کرد: برگزاری چنین نمایشگاهی برای نخستین بار ازسوی اداره کل ورزش و جوانان یک دستاورد بزرگ محسوب می شود که باید به دکتر رجبی و همکارانش خسته نباشید بگویم.

وی در ادامه افزود: اما در بخش غرفه های هیات های ورزشی باید بدون هیچ اغرارقی بخش نمایشگاهی هیات فوتبال مازندران را برترینبدانیم و بنده به شخصه از تمامی همکارانم که زحمات برپایی این غرفه درجه یک را کشیدند تشکر و قدردانی میکنم.

متولی فوتبال مازندران خاطر نشان کرد: امیدواریم تا برگزاری این نمایشگاه بتواند بخش کوچکی از ظرفیت های ورزشی استان زیبایمازندران را به نمایش بگذارد و به روند رو به رشد ورزش استان عزیزمان کمک کند.

عکس از شقایق فرجی