کد خبر:3943

 پیش از آغاز لیگ برتر فوتسال باشگاه های مازندران؛

نشست هم اندیشی پیش فصل برگزار شد

 

 

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، نشست هم اندیشی مدیران باشگاه های لیگ برتر فوتسال مازندران با حضور رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران، امیرحسین ملکی مسئول کمیته فوتسال هیات فوتبال استان و اعضای این کمیته در ساری برگزار شد.

رحیم درزی خلردی در این نشست گفت: فوتسال همانند فوتبال در استان علاقمندان بسیار زیادی را دارد و حضور ۲ تیم از مازندران در بالاترین سطح فوتسال کشور نشان دهنده همین موضوع است.

وی در ادامه با بیان اینکه لیگ برتر فوتسال مازندران ویترین فوتسال استان است افزود: سال گذشته لیگ برتر فوتسال به همت کمیته فوتسال در بهترین شرایط برگزار شد و امیدواریم تا امسال نیز با کیفیت بالاتری نسبت به سال گذشته به پایان برسد.

رئیس هیات فوتبال مازندران در پایان تصریح کرد: بسیار خوشحالیم که کمیته فوتسال استان مازندران توانست رضایتمندی اکثریت تیم های حاضر در لیگ برتر فوتسال استان در برگزاری کم نقص مسابقات را کسب کند و این موضوع نوید بخش روزهای بهتری برای فوتسال مازندران محسوب می شود.

امیرحسین ملکی مسئول کمیته فوتسال هیات فوتیال مازندران نیز با تشکر از حضور مدیران اجرایی باشگاه ها در این جلسه خاطرنشان کرد: از گذشته تا به حال، لیگ برتر فوتسال استان مازندران یکی از بهترین لیگ های استانی رد سطح کشور بوده و این موضوع حاصل همدلی خانواده بزرپگ فوتسال استان مازندران است.

ملکی ادامه داد: در سال گذشته برای اولین بار در تاریخ فوتسال استان مازندران با رایزنی های صورت گرفته توسط کمیته فوتسال استان، ۲ تیم برتر لیگ برتر فوتسال مازندران جواز حضور در لیگ زیر گروه کشور را کسب کردند.

در ادامه مدیران اجرایی باشگاه ها هرکدام نظرات و صحبت های خود را در رابطه با برگزاری لیگ برتر فوتسال بیان کردند.