کد خبر:2751

۲۷ اردیبهشت ماه برگزار شد؛
نخستین نشست مدیران روابط عمومی هیات فوتبال شهرستان ها

 

 

نخستین نشست مدیران روابط عمومی هیات فوتبال شهرستان های استان مازندران به همت کمیته روابط عمومی و امور رسانه این هیات در روز ۲۷ اردیبهشت ماه مصادف با روز روابط عمومی و ارتباطات و به میزبانی شهرستان فریدونکنار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران،نخستین نشست مدیران روابط عمومی هیات فوتبال شهرستان ها، روز ۲۷ اردیبهشت ماه مصادف با روز روابط عمومی و ارتباطات، به میزبانی شهرستان فریدونکنار و با حضور رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران،صانعی رئیس هیات فوتبال شهرستان فریدونکنار، رضا وریجی مدیر روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، علیرضا اقبالی، علی اصغر شیردل و امیر بابک شیرآقایی، نائب رئیس و اعضای کمیته روابط عمومی هیات فوتبال استان و مدیران روابط عمومی هیات فوتبال شهرستان ها برگزار شد.

 

 

رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران با اشاره به روز روابط عمومی و ارتباطات گفت: بسیار خوشحالم که در روزی که مختص به شماست در جمع تان حضور دارم و صمیمانه این روز را به شما و همه همکارانتان تبریک عرض می نمایم.

وی در ادامه با قدردانی از میزبانی هیات فوتبال شهرستان فریدونکنار بیان داشت:‌روابط عمومی از مهم ترین ارکان هر سازمانی است و باید این موضوع را درک کنید که چه کار مهم و خطیری را بر عهده دارید و برایتان در این راه دشوار آرزوی موفقیت دارم.

صانعی رئیس هیات فوتبال شهرستان فریدونکنار عنوان کرد: از زحمات دوستان روابط عمومی هیات فوتبال مازندران تشکر می کنم که تقریبا بعد از ۵ سال این نشست را برگزار کردند و بنده و همکارانم در هیات فوتبال فریدونکنار نیز افتخار میزبانی از این برنامه را داشتیم.

رئیس هیات فوتبال فریدونکنار تصریح کرد: این چنین برنامه های استانی در همه کمیته ها باید اجرایی شود و ما در فریدونکنار آمادگی میزبانی از چنین جلساتی را داریم.

 

 

رضا وریجی مدیر روابط عمومی هیات فوتبال مازندران بیان داشت: روز روابط عمومی را خدمت همه همکارانم در روابط عمومی هیات فوتبال استان و شهرستان ها تبریک عرض می کنم و امیدوارم تا با عملکردی چشم گیر در اعتلای فوتبال مازندران تاثیر بسزایی داشته باشیم.

وی با تقدیر از زحمات مدیران سابق روابط عمومی هیات فوتبال مازندران تاکید داشت: ساختار و نحوه عملکرد در روابط عمومی هیات فوتبال استان تغییر کرده و روابط عمومی شهرستان ها می بایست پویایی بیشتری نسبت به گذشته داشته باشند و به عنوان نیروهای محرکه روابط عمومی هیات فوتبال مازندران عمل کنند.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال مازندران گفت: بنده و همکارانم در روابط عمومی استان، در کنار مدیران روابط عمومی شهرستان ها هستیم و همه ما یک خانواده را تشکیل می دهیم، خانواده ای که یک هدف مشترک را دنبال می کند و آن هم موفقیت و سربلندی فوتبال مازندران است.

در ادامه حاضرین در جلسه هر کدام دقایقی را به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و در پایان این نشست با اهداء لوح سپاس و هدیه ای از مدیران روابط عمومی هیات فوتبال شهرستان ها تجلیل شد.

گقتنی است ریاست هیات فوتبال مازندران با اهدای لوح یادبود از زحمات صانعی رئیس هیات فوتبال شهرستان فریدونکنار و همکارانش به جهت میزبانی از این مراسم تقدیر کرد.

 

 

عکاس: امیرحسین کافتری