کد خبر:2460

با معرفی قهرمانان؛

لیگ های برتر رده پایه فوتبال مازندران به پایان رسید

 

 

با برگزاری دیدارهای نهایی لیگ برتر رده پایه فوتبال مازندران، قهرمانان لیگ برتر رده جوانان، نوجوانان، زیر۱۷ سال و زیر ۱۵ سال استان مازندران معرفی و جام قهرمانی را بالای سر بردند.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، طی ۳ روز و با برگزاری دیدار های نهایی لیگ های رده پایه استان، قهرمانان رده های جوانان،نوجوانان،زیر ۱۵ سال و زیر ۱۷ سال معرفی شدند و در مراسمی با حضور رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران و جمعی از دیگر مسئولین جام قهرمانی را بالای سر بردند.

 

 

تیم های شهروند جویبار در رده جوانان، پدیده ساری در رده نوجوانان، دهکده طلایی بابل در رده زیر ۱۷ سال و پرسپولیس قائمشهر در رده زیر ۱۵ سال توانستند مقام قهرمانی و جواز حضور در لیگ کشور را کسب کنند.

 

 

رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران در حاشیه روز پایانی لیگ برتر زیر ۱۷ سال استان مازندران که در بابل برگزار شد، عنوان داشت: خوشبختانه امروز لیگ برتر فوتبال استان در ۴ رده به خوبی به پایان رسید و تیم های قهرمان هر رده معرفی شدند که به این ۴ تیم تبریک می گویم و امیدوارم تا در ادامه مسیر و در رقابت های کشوری موفق باشند.

وی در ادامه بیان داشت: یکی از نکاتی که بسیار حائز اهمیت بود و باید به آن توجه بیشتری شود، سطح فنی بالای رقابت های لیگ های رده پایه استان مازندران است که باید به همه ی بازیکنان، مربیان و زحمتکشان در این سطح از رقابت ها تبریک عرض کنم و به عنوان متولی فوتبال استان مازندران بسیار خوشحالم که چنین استعدادهایی را در رده های پایه دارا هستیم و امیدوارم تا در سال های نه چندان دور شاهد درخشش آن ها در سطوح بالای فوتبال ایران و جهان باشیم.

رئیس هیات فوتبال مازندران در پایان اظهار داشت: سعی داریم تا انشالله در فصول آینده لیگ های فوتبال استان مازندران، با برنامه ریزی درست و منظم بتوانیم کیفیت بهتری را برای برگزاری لیگی منسجم ارائه دهیم، چرا که حق فوتبال مازندران بسیار بیش تر از این حرف هاست.

 

جداول لیگ های برتر رده پایه فوتبال استان مازندران به شرح ذیل می باشد:

 

 

عکاس: سید سجاد فلاح