کد خبر:4329

با برگزاری قرعه کشی مسابقات؛

لیگ برتر فوتسال بانوان استان مازندران برگزار خواهد شد

 

 

لیگ برتر فوتسال بانوان مازندران با برگزاری مراسم قرعه کشی رسما آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران عصر امروز پنجشنبه بیست و پنجم بهمن ماه، مراسم قرعه کشی لیگ برتر فوتسال بانوان استان مازندران با حضور ۷ تیم برگزار شد.

دکتر رحیم درزی خلردی در ابتدای این مراسم با تاکید بر اهمیت فوتبال و فوتسال بانوان در مازندران بیان داشت: برگزاری لیگ برتر فوتسال بانوان مازندران را باید به فال نیک گرفت و قطعا این لیگ می تواند استعدادهای خوبی را در فوتسال بانوان استان شکوفا کند.

وی در ادامه افزود: امیدوارم تا لیگ برتر فوتسال بانوان استان در بهترین شرایط ممکن و با بالاترین کیفیت فنی برگزار شود و در رابطه با این موضوع قطعا همه ی ارکان هیات فوتبال مازندران در کنار شما خواهند بود.

آنیتا امیدی نائب رئیس بانوان هبات فوتبال مازندران در خصوص نحوه برگزاری این لیگ عنوان کرد: این مسابقات در ۷ هفته (۳ دیدار در هفته) که ۲ هفته آغازین در سال ۱۴۰۱ و هفته های باقی مانده در سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

امیدی در این مراسم ضمن تقدیر از حمایت های دکتر درزی خلردی افزود: امیدوارم تا با کمک همه همکارانم در هیات فوتبال مازندران و تیم های شرکت کننده لیگی پویا و جذاب را در پیش داشته باشیم و بتوانیم معنی واقعی از فوتبال و فوتسال بانوان استان مازندران را به رخ بکشیم.

پایندگان ساری،طوس ساری،آکادمی درویش ساری،پدیده رویان،آتیه سازان امام رضا قائمشهر،ستاره ساز پهلوان آمل و شمال آمل تیم های شرکت کننده در لیگ برتر فوتیال بانوان مازندران در فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ هستند.