کد خبر:4488

با برگزاری دیدار فینال؛

شهباز بابل قهرمان لیگ دسته یک فوتبال مازندران شد

 

 

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، عصر امروز یازدهم اسفند ماه، دیدار پایانی لیگ دسته یک فوتیال باشگاه های مازندران بین تیم های شهباز بابل و حافظ سیمرغ در ورزشگاه شهدای سیمرغ برگزار شد که این تیم شهباز بود که توانست با نتیجه ۳بر۱ از سد نماینده سیمرغ عبور کند و به مقام قهرمانی این رقابت ها دست پیدا کندو

تیم های شهباز بابل و حافظ سیمرغ ۲ تیمی هستند که جواز حضور در لیگ برتر فوتبال استان مازندران را کسب کردند و فصل آینده باید خود را برای حضور در این رقابت ها آماده کنند.

 

 

دکتر درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران در مراسم جشن قهرمانی لیگ دسته یک فوتبال مازندران گفت: به هر ۲ تیم خسته نباشید و تبریک می گویم و امیدوارم تا در فصل آینده لیگ برتر فوتبال مازندران بازیهای با کیفیت و جوانمردانه ای را از شما شاهد باشم.

وی در ادامه افزود: از تمامی تیم های شرکت کننده در این فصل لیگ دسته یک و عوامل بررگزاری هیات فوتبال مازندران برای برگزاری منظم این رقابت ها کمال تقدیر و تشکر را دارم و این قول را می دهم تا انشالله در فصل آینده کیفیت برگزاری افزایش پیدا کند.

در پایان با برگزاری جشن قهرمانی، کاپ و مدال های تیم قهرمان و نائب قهرمان لیگ دسته یک فوتبال مازندران به تیم های شهباز بابل و حافظ سیمرغ اهدا شد.

 

 

عکس از امیرحسین کافتری