کد خبر:3617

تنور فوتبال مازندران داغ‌ تر از گذشته؛

سوت آغاز سوپر لیگ به صدا درآمد

 

 

با اعلام سازمان لیگ فوتبال مازندران، سوت آغاز سوپر لیگ فوتبال مازندران با حضور ۱۶ تیم به صدا در آمد.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران و با اعلام سازمان لیگ فوتبال استان، سوپر لیگ فوتبال مازندران فصل ۱۴۰۲۱۴۰۱ باحضور ۱۶ تیم از سراسر استان از روز بیست و سوم مهر ماه کار خود را آغاز کرد تا بار دیگر تنور فوتبال مازندران داغ تر از گذشته شود.

قربانعلی سهرابی نائب رئیس و رئیس سازمان لیگ هیات فوتبال مازندران با اعلام این خبر بیان‌داشت: بسیار خوشحالیم از اینکه جذابترین لیگ در فوتبال استان مازندران بار دیگر کار خود را آغاز کرده و این امید را داریم تا انشالله رقابت های خوبی را در فصل۱۴۰۲۱۴۰۱ سوپر لیگ فوتبال استان مازندران شاهد باشیم.

سهرابی ادامه داد: چند نکته این فصل از سوپر لیگ فوتبال مازندران را دیدنی تر خواهد کرد و آن هم حضور تیم های شرکت کننده ازشرقی ترین تا غربی ترین شهرهای استان و برگزاری سوپر لیگ ۱۶ تیمی به صورت رفت و برگشت است.

در ادامه جمشید پازوکی مسئول کمیته مسابقات هیات فوتبال مازندران عنوان کرد: سعی داریم تا بیشترین نظم را در مسابقات سوپرلیگ فوتبال مازندران در فصل ۱۴۰۲۱۴۰۱ ایجاد کنیم تا لیگ امسال بدون کمترین دغدغه و به بهترین نحو برگزار شود.

وی افزود: البته برخی وقایع و اتفاقات در عدم برگزاری مسابقات اجتناب ناپذیر است که همیشه عمده ترین آن، شرایط خاص آب وهوایی در استان مازندران بوده که سعی داریم با برنامه ریزی بهتر نظم در برگزاری را به بالاترین حد برسانیم.

مسئول کمیته برگزاری مسابقات فوتبال مازندران گفت: دیدار های این فصل از سوپر لیگ فوتبال مازندران روزهای یکشنبه و از ساعت۱۴ در استان آغاز خواهد شد و پس از پایان فصل ۱۴۰۲۱۴۰۱ در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲، قهرمان این رقابت ها راهی لیگ کشورخواهد شد.