کد خبر:5451

برگزاری آیین معارفه اعضای کمیته پزشکی مازندران ؛

دکتر عباس زاده: تلاشمان سلامت در فوتبال است

 

 

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، روز پنجشنبه آیین معارفه اعضای کمیته پزشکی هیات فوتبال استان با حضور قربانعلیسهرابی نائب رئیس آقایان،آنیتا امیدی نائب رئیس بانوان هیات فوتبال استان،عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران، حسین بریمانیمشاور عالی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، صانعی رئیس هیات فوتبال فریدونکنار و عبور هیات رئیسه هیات فوتبال استان،دکترعباس زاده رئیس کمیته پزشکی هیات فوتبال مازندران و دیگر مسئولین در شهرستان ساری برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جمعی از جامعه پزشکی مازندران برگزار شد ۶ نفر اعضای کمیته پزشکی هیات فوتبال استان معرفی ومنصوب شدند.

قربانعلی سهرابی نائب رئیس آقایان هیات فوتبال مازندران با تاکید بر اهمیت فعالیت کمیته پزشکی بیان داشت: کمیته پزشکی هیاتفوتبال مازندران یکی از حساس ترین کمیته ها محسوب می شود که شاید در گذشته توجه زیادی به آن نمیشد.

وی ادامه داد: اما امروز در هیات فوتبال مازندران شاهد یک گروه درجه یک متشکل از پزشکان و متخصصان حوزه سلامت هستیم کهکمیته پزشکی هیات فوتبال مازندران را شکل داده اند و برایشان بهترین ها را آرزو دارم.

نائب رئیس هیات فوتبال مازندران در پایان از زحمات دکتر گوهردهی رئیس پیشین کمیته پزشکی هیات فوتبال مازندران تقدیر و تشکرکرد.

دکتر عباس زاده رئیس کمیته پزشکی هیات فوتبال مازندران نیز ضمن خوشامد به حاضرین در این برنامه گفت: بسیار خوشحالم که امروزدر یک جمع فرهیخته، همکاران بنده در کمیته پزشکی هیات فوتبال معرفی خواهند شد و این معارفه شروع یک راه بزرگ در جهت سلامتیخانواده فوتبال مازندران است.

وی در ادامه افزود: من و همکارانم تمام تلاش خود را خواهیم داشت که کمترین میزان خطر جسمانی و روانی، فوتبالی های استان راتهدید کند و این موضوع نیاز به کمک همه ارکان فوتبال مازندران دارد.

رئیس کمیته پزشکی هیات فوتبال مازندران در پایان اظهار داشت: از حمایت های دکتر درزی خلردی ریاست هیات فوتبال مازندران تشکرویژه ای دارم و امیدوارم که این گروه متخصص بتواند پاسخ اعتماد فوتبال مازندران را به خوبی پس دهد.

اعضای کمیته پزشکی هیات فوتبال مازندران:

۱.دکتر محمد تناسان(پزشک متخصص قلب و عروق با بیش۲۰ سال سابقه و در حوزه معاینات ورزشکاران)

۲.دکتر سحر باقری(پزشک متخصص پزشکی ورزشیعضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی)

۳.دکتر علی ثمربخش(متخصص طب فیزیکیعضو هیات علمی دانشگاه)

۴.دکتر اکبر فاضل تبار(متخصص تغذیهعضو هیات علمی)

۵.سید مهرگان معتمدی نسب(روانشناس ورزشیعضو کارگروه ورزشی)

۶.سید امیرحسین پورمحمد(فیزیولوژیستسابقه درمان آسیب های ورزشی)

کلیدواژه : پزشکی