کد خبر:5996

حضور ریاست هیات فوتبال مازندران در شهرستان کلاردشت؛

دکتر درزی خلردی: کلاردشت نیاز به توجه ویژه دارد

 

 

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، دکتر درزی خلردی ریاست هیات فوتبال استان عصر امروز در شهرستان کلاردشتحضور پیدا کرد تا با اعضای هیات فوتبال و خانواده فوتبالی این شهرستان دیدار و گفتگو کند.

این جلسه با صحبت های اعضای هیات فوتبال شهرستان کلاردشت و پیشکسوتان فوتبالی این شهرستان آغاز شد و ریاست هیات فوتبالاستان مازندران شنونده درد و دل ها و خواسته های فوتبالی های کلاردشت بود.

دکتر درزی خلردی در ابتدای صحبت های خود با تشکر از حضور اعضای هیات و پیشکسوتان فوتبال کلاردشت در این جلسه بیان کرد: بسیار خوشحالم که امروز در شهرستان زیبای کلاردشت و در خدمت شما عزیزان هستم.

وی در ادامه گفت: قطعا شهرستان کلاردشت همانند تمامی نقاط استان مازندران سرشار از استعداد های ناب فوتبالی است که باید باتوجه به آنها، کمک به کشف و شکوفاییشان کنیم.

متولی فوتبال مازندران با اشاره به شرایط زیرساخت فوتبالی شهرستان تصریح کرد: قطعا زیرساخت فوتبال شهرستان کلاردشت نیاز بهتوجه ویژه مسئولین شهرستانی و استانی دارد و امیدواریم تا در سال های آینده این اتفاق رقم بخورد.

دکتر درزی خلردی در پایان تاکید کرد: پتانسیل کلاردشت زیبا قطعا بیشتر از این بوده که باید با تلاش های همه ی اهالی فوتبالی اینشهرستان و حمایت های هیات استان بیشتر از این به شکوفایی آن کمک کنیم.