کد خبر:5337

مازندران با هفت داور،شماره یک در کشور؛

دکتر درزی خلردی: داوران مازندرانی همچنان پرچمداری می کنند

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، کلاس دانش افزایی پیش فصل داوران لیگ برتر فوتبال کشور در هتل پارسیان آزادیتهران در حال برگزاری است و استان مازندران با ۷ نماینده بیشترین تعداد داور و کمک داور را در میان استان های کشور دارد.

اشکان خورشیدی،وحید کاظمی،رضا عادل،علی اصغر مومنی،مهرداد خسروی پنج داور وسط و دانیال باشنده و اسماعیل احمدی ۲ کمکداور مازندرانی هستند که تعداد داوران این استان را به هفت نفر رساندند تا مازندران با کسب ۱۰ درصد از مجموع داوران لیگ برتری بهاستان نخست داوری کشور تبدیل شود.

دکتر درزی خلردی ریاست هیات فوتبال مازندران در این خصوص بیان داشت: مازندران همیشه در تمامی بخش های فوتبال پرچمداریکرده و حالا نوبت به داوران مازندرانی لیگ برتر فوتبال رسیده که بازهم مانند سنوات گذشته پرچمدار فوتبال مازندران باشند.

متولی فوتبال مازندران خاطر نشان کرد: با توجه به کاهش محسوس تعداد داوران لیگ برتری توسط کمیته داوران، حضور قابل توجهداوران مازندرانی در فصل آینده لیگ برتر نشان از پتانسیل بالای داوران استان زیبای مازندران است.

وی تاکید داشت: قطعا در آینده از داوران آینده دار و جوان فوتبال مازندران هم در لیگ برتر رونمایی خواه شد تا در کنار داوران باتجربهبتوانند در سطح اول فوتبال کشور قضاوت کنند.

رئیس هیات فوتبال مازندران در پایان گفت: برای هفت داور درجه یک فوتبال مازندران که سرمایه های داوری ما محسوب می شوند درفصل پیش رو آرزوی موفقیت دارم.