کد خبر:5441

پیام رئیس هیات فوتبال مازندران به مناسبت روز خبرنگار؛

دکتر درزی خلردی: خبرنگاران نیاز هر سازمانی برای رشد هستند

 

 

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، دکتر رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال استان به مناسبت روز خبرنگار، پیامی را صادر کرد که متن آن به شرح ذیل می باشد:

به نام خداوند بخشنده و مهربان
(ن والقلم و مایسطرون)
(سوگند به قلم و آنچه می نویسند)

شجاعت، صداقت و امانت سه ویژگی خبرنگار مسئول و متعهد است که هیچگاه از آن عدول نخواهد کرد و “روز خبرنگار” نمادی از تلاش های خستگی ناپذیر چنین خبرنگارانی است.

روز خبرنگار در ایران که با نام و یاد شهید محمود صارمی گره خورده به همگان یادآوری می کند، گام نهادن در وادی آگاهی بخشی باید با نیک اندیشی و صداقت همراه باشد.

بر خود لازم می دانم به عنوان متولی فوتبال مازندران به مناسبت فرا رسیدن این روز، از همه خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران تلاشگر استان زیبایمان تکریم کرده و آنها را برای کمک در زمینه توسعه و رشد فوتبال مازندران و امید بخشی به خانواده این رشته بزرگ فرا خوانم.

به عنوان خادم کوچک فوتبال مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره شهید خبرنگار محمود صارمی و گرامی داشت فرا رسیدن ۱۷ مرداد که به “روز خبرنگار” نامگذاری شده برای همه خبرنگاران و صاحبان قلم و رسانه درجهت تحقق اهداف انسانی و مقدس آگاهی بخشی به جامعه دعا می کنم و موفقیت آنها را از خداوند متعال خواهانم.

رحیم درزی خلردی
رئیس هیات فوتبال مازندران