کد خبر:4867

جشنواره فوتبال پایه مازندران برگزار شد؛

دکتر درزی خلردی: آینده را نونهالان خواهند ساخت

 

 

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، با توجه به تقویم کنفدراسیون فوتبال آسیا که روز ۱۵MAY ( 25 اردیبهشت ماه) روزفوتبال پایه اعلام کرده، صبح امروز جشنواره فوتبال پایه زیر ۱۰ سال استان مازندران در شهرستان ساری برگزار شد.

این جشنواره با حضور غریب به ۲۰ تیم از سراسر استان مازندران در مجموعه ورزشی باشگاه پدیده ساری برگزار شد و استعدادیابانکمیته جوانان هیات فوتبال مازندران نیز تمامی بازیکنان حاضر در این جشنواره را مورد ارزیابی قرار دادند.

دکتر درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران در مراسم افتتاحیه این مراسم بیان کرد: امروز با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا و بهمناسبت روز جهانی رده پایه در این مکان دور هم جمع شده ایم تا ضمن گرامیداشت این روز شاهد درخشش پسران عزیز استانمازندران باشیم.

وی در ادامه عنوان کرد: رده های پایه در هر رشته ی ورزشی، انبار و توشه ادامه راه آن ورزش هستند و قطعا در فوتبال این موضوع بیشاز دیگر رشته ها نمود دارد و امیدواریم تا جوانان و نوجوانان استان مازندران آینده ی درخشانی را برای فوتبال مازندران رقم بزنند.

رئیس هیات فوتبال مازندران تاکید داشت: استعدادیابان هیات فوتبال مازندران با دقت نظر و حساسیت خاصی رده های پایه فوتبالمازندران را زیر نظر دارند تا انشالله بهترین انتخاب ها برای ارتقا سطح رده های پایه فوتبال مازندران اتفاق بیافتد.

دکتر رحیم درزی خلردی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره امروز به همراه خانواده های بازیکنان حاضر در این رویداد یکاتفاق زیبا و شور و نشاط خوبی را رقم زد که امیدواریم در آینده بازهم شاهد آن‌ باشیم.

عکس از امیرحسین کافتری