کد خبر:6277

با برگزاری پنجمین نشست در شهرستان بهشهر؛

دور نخست جلسات استانی هیات فوتبال مازندران به پایان رسید


به
گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران،عصر امروز پنجمین جلسه استانی مسئولین هیات فوتبال استان با شهرستان ها بهمیزبانی شهرستان بهشهر و با حضور رحیم درزی خلردی رئیس،آنیتا امیدی نائب رئیس بانوان،پازوکی دبیر،صانعی عضو هیاترئیسه،مسئولین کمیته های هیات فوتبال مازندران و مسئولین هیات فوتبال شهرستان های گلوگاه،بهشهر،نکا،میاندورود و ساری برگزارشد.

پنجمین جلسه استانی هیات فوتبال مازندران، در سالن کنفرانس هیات فوتبال شهرستان بهشهر برگزار شد و تمامی اعضا همانندجلسات گذشته، انتقادات و پیشنهاد خود را بیان و مسئولین استانی نیز انتظارات و راهکارهای خود را عنوان کردند.


ریاست
هیات فوتبال مازندران در صحبت های پایانی خود در این جلسه تاکید کرد: قطعا خروجی این جلسات شهرستانی در آینده اعتلاو موفقیت فوتبال مازندران از گلوگاه تا رامسر را در پی خواهد داشت و چنین جلساتی کمک شایانی به رفع موانع و مشکلات هیات فوتبالاستان و شهرستان های مازندران خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: امروز ما مهمان شما بودیم تا دغدغه هایتان را با گوش جان شنوا باشیم و در کنار هم برای رفع آن بکوشیم و البتهراهکارهای خودمان را برای برون رفت از برخی مشکلات در شهرستان ها نیز بیان کنیم.

متولی فوتبال مازندران با اشاره به زحمات روسای مسئولین هیات های فوتبال شهرستان ها گفت: هرچه فوتبال مازندران شاداب ترباشید این شادابی ریشه در شهرستان ها دارد و این شما هستید که موفقیت در فوتبال مازندران را معنا کرده اید و ماهم در این راهکنارتان هستیم.

رحیم درزی خلردی در پایان خاطرنشان کرد: این جلسات ایده جدیدی بود که همکاران من آقایان سهرابی،صانعی،رحیمی و سرکار خانمامیدی در هیات رئیسه و همچنین آقای پازوکی دبیر محترم هیات فوتبال مازندران پایه ریزی کردند و این شروعی برای جلسات متعددآینده خواهد بود.

عکاس:شقایق فرجی _ سجاد فلاح