کد خبر:5113

با برگزاری دیدار فینال جام حذفی باشگاه های مازندران؛

دریای بابلسر قهرمان شد

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال استان مازندران، عصر امروز و با برگزاری دیدار فینال جام حذفی باشگاه های استان، تیم دریایبابلسر توانست با نتیجه سه بر یک از سد تیم طوس ساری عبور کند و به مقام قهرمانی این دوره از رقابت ها دست دیدا کند.

دیدار فینال این دوره از رقابت ها با حضور دکتر رحیم درزی خلردی ریاست ، قربانعلی سهرابی نائب رئیس آقایان هیات فوتبال استانمازندران و دیگر مسئولین شهرستانی و استانی در ورزشگاه شهدای سیمرغ برگزار شد که در پایان این دیدار در جشنی باشکوه جامقهرمانی به تیم دریای بابلسر اهدا شد.

قربانعلی سهرابی رئیس سازمان لیگ و نائب رئیس آقایان هیات فوتبال مازندران در حاشیه این دیدار ضمن قدردانی از عوامل برگزاریاین مسابقات بیان داشت: خوشبختانه رقابت های جام حذفی فصل ۱۴۰۲۱۴۰۱ باشگاه های مازندران با حضور ۶۰ تیم از سراسراستان و با برگزاری ۵۹ دیدار امروز با برگزاری دیدار فینال و قهرمانی نماینده بابلسر به پایان رسید.

وی در ادامه با تشکر از تمامی ۶۰ تیم شرکت کننده در این فصل از رقابت های حذفی استان گفت: تیم دریای بابلسر با پیروزی امروز وکسب عنوان قهرمانی خود توانست جواز حضور در رقابت های جام حذفی کشور را به عنوان نماینده مازندران کسب کند و باید خود رابرای شرکت در این رقابت ها آماده کند.

نائب رئیس آقایان هیات فوتبال مازندران در پایان عنوان کرد: بنده و همکارانم در کمیته مسابقات با حمایت های دکتر درزی خلردی عزیزریاست محترم هیات استان، بیشترین سعی را در برگزاری هرچه بهتر این رقابت ها داشته ایم که امیدوارم سربلند بوده باشیم.