کد خبر:2450

دیدار عضو هیات رئیسه سازمان لیگ با رئیس هیات فوتبال مازندران؛

درودگر:استفاده درست از ظرفیت های فوتبال مازندران می تواند کمک بسزایی به فوتبال کشور کند

 

 

عصر روز دوشنبه ۸ فروردین ماه، صادق درودگر عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران با حضور در ساختمان هیات فوتبال مازندران با رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، صادق درودگر عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران ضمن حضور در هیات فوتبال مازندران، با رحیم درزی خلردی و سجاد یگانه، رئیس و دبیر هیات فوتبال استان، در خصوص مسائل روز فوتبال مازندران دیدار و گفتگو کرد.

درودگر با اشاره به ظرفیت بالای فوتبال مازندران بیان داشت: مازندران همیشه یکی از قطب های فوتبال کشور بوده و است و تعداد نمایندگان این استان در لیگ برتر گواه این موضوع می باشد.

وی افزود: استفاده درست از ظرفیت های فوتبال مازندران می تواند کمک بسزایی به فوتبال کشور کند و امیدواریم که دوستان ما در هیات فوتبال مازندران با مدیریتی هدفمند به این مهم دست پیدا کنند.

رحیم درزی خلردی در ادامه ضمن ابراز خرسندی از حضور درودگر در هیات فوتبال مازندران، اظهار کرد: استفاده از تجربیات همه پیشکسوتان و مدیران فوتبال قطعا مسیر موفقیت فوتبال مازندران را هموار تر خواهد کرد و ما نیز در هیات فوتبال استان این موضوع را در دستور کار خود قرار خواهیم داد.