کد خبر:2411

اعضای هیات فوتبال مازندران دورهم جمع شدند؛

درزی خلردی:۱۴۰۱، سال موفقیت فوتبال مازندران خواهد بود

 

 

اعضای هیات فوتبال مازندران در آخرین روز کاری سال ۱۴۰۰ طی مراسمی دور هم جمع شدند.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، روز چهارشنبه ۲۵ اسفند ماه و در آخرین روز کاری سال ۱۴۰۰، اعضای هیات فوتبال مازندران طی مراسمی با حضور رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران، سهرابی و یگانه، نائب رئیس آقایان و دبیر هیات فوتبال استان و دیگر اعضا دور هم جمع شدند.

این مراسم به همت هیات فوتبال مازندران برگزار شد تا روساء و اعضای کمیته های این هیات در آخرین جلسه سال ۱۴۰۰، نظرات و پیشنهادات خود را برای شروعی موفق در سال آینده بیان کنند.

در ابتدای این مراسم رحیم درزی خلردی بیان داشت: بسیار خوشحالم که در آستانه سال نو در خدمت شما عزیزان هستیم و پیشاپیش نوروز باستانی ۱۴۰۱ را نیز خدمت همه شما عزیزان تبریک عرض می کنم و امیدوارم سالی سرشار از شادی،خیر و برکت و سلامتی را پیش رو داشته باشید.

وی در ادامه تصریح کرد: از دوستان و همکارانی که در گذشته مشغول به فعالیت در هیات فوتبال مازندران بودند و حال در میان ما نیستند بابت تمام تلاش هایشان برای رشد فوتبال مازندران کمال تقدیر و تشکر را دارم و باید این نکته را بیان کنم که عدم حضور این عزیزان در بدنه هیات جدید مبتنی بر موضوع خاص و یا عدم کیفیت فنی دوستان نیست و انتخاب نفرات جدید به منظور نوع نگاه های مشترک و هدف های نهایی هیات صورت پذیرفته است.

درزی خلردی گفت: نقاط ضعف و قوت در هر مجموعه ای وجود دارد و تلاش ما در سال آینده باید این باشد که در کنار هم و با اتحاد نقاط ضعف را به حداقل برسانیم و نقاط قوت را جند برابر کنیم و این امید را دارم که ۱۴۰۱، سال موفقیت فوتبال مازندران خواهد بود.

رئیس هیات فوتبال مازندران در پایان تاکید داشت: اعتماد و اعتقاد صد درصدی به اعضای هیات فوتبال مازندران دارم و این موضوع را خواستارم که هیچ چیزی شما را از رسیدن به اهداف اصلی و نهایی هیات منحرف نکند و انتظار دارم تا در سال جدید انگیزه و انرژی چند برابری را صرف رشد و توسعه فوتبال مازندران کنید.

در ادامه روسا کمیته های هیات فوتبال مازندران ضمن گزارش عملکرد چند ماهه، نکته نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند.