کد خبر:2424

رئیس هیات فوتبال مازندران بر سر مزار شهید فقیهی حاضر شد؛
درزی خلردی: ورزشکاران، شهدا را الگوی اخلاق خود قرار دهند

 

 

رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران، در آخرین روز سال ۱۴۰۰ بر سر مزار شهید حسن فقیهی جویباری، شهید شاخص ورزش کشور حاضر شد و با فرزند این شهید بزرگوار دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، رحیم‌درزی خلردی در آخرین روز سال، با همراهی اتقایی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جویبار و نوری رئیس هیات فوتبال شهرستان جویبار بر سر مزار شهید حسن فقیهی جویباری، شهید شاخص ورزش کشور در سال ۱۴۰۰ حاضر شد و با فرزند این شهید بزرگوار دیدار و گفتگو کرد.

درزی خلردی ضمن اهدا تابلو فرش منقش به تصویر شهید حسن فقیهی با اهداء دسته گلی، یاد و خاطره این شهید شاخص جامعه ورزش را گرامی داشت.

 

 

رئیس هیات فوتبال مازندران در حاشیه این مراسم بیان داشت: نمی توان با هیچ معیاری بزرگی و جان فشانی شهدا را سنجش کرد و همه ما می توانیم از زندگی این شهدا بزرگوار درس های زیادی را بیاموزیم.

وی در ادامه افزود: شهید حسن فقیهی جویباری به عنوان شهید شاخص ورزش کشور در سال ۱۴۰۰ قطعا نماینده ۱۲۰۰ شهید ورزشکار استان مازندران است که در کنار ورزش قهرمانی، دفاع از وطنشان را وظیفه دانستند و در این راه جان خود را فدا کردند.

درزی خلردی تاکید کرد: ورزشکاران باید شهدا را الگوی اخلاق خود قرار دهند و یقینا با پرداختن به این موضوع می تواند بسیاری از بی اخلاقی ها ذا در ورزش کاهش داد.

متولی فوتبال مازندران در پایان خاطر نشان کرد: حضور امروز بنده، یک وظیفه ذاتی بود که خوشبختانه صورت پذیرفت و بسیار خوشحالم که ضمن حضور بر سر مزار این شهید بزرگوار با فرزند عزیز ایشان هم دیدار کردم.

 

 

عکس:جواد نعیمی