کد خبر:7209

گردهمایی روسای هیات فوتبال شهرستان ها در رامسر؛

درزی خلردی: همه برای آبروی فوتبال مازندران می جنگیم

 

 

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال استان مازندران، گردهمایی پایان سال روسای هیات فوتبال شهرستان ها و مسئولین ارشد هیات فوتبال استان امروز در سالن سفیر هتل پارسیان شهرستان رامسر برگزار شد.

این گردهمایی با حضور روسا و یا نمایندگان هیات فوتبال ۲۲ شهرستان،رحیم درزی خلردی ریاست هیات فوتبال مازندران،سهرابی وامیدی نواب رئیس،رحیمی و صانعی اعضای هیات رئیسه،پازوکی و شیخی دبیر و خزانه دار هیات فوتبال مازندران از ساعت ۹ صبح روزجمعه آغاز و تا ساعت ۱۳:۳۰ ادامه پیدا کرد.

رحیم درزی خلردی ریاست هیات فوتبال مازندران در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات روسای هیات فوتبال شهرستان ها بیان داشت: خدا را شاکریم که امسال هم در پایان سال دور هم گرد آمدیم تا با نیرویی مضاعف به استقبال سال جدید برویم.

وی در ادامه افزود: همانطور که در جلسه روز چهارشنبه کمیته های هیات استان هم بیان کردم، حال خوب این روزهای فوتبال مازندران حاصل تلاش تک تک اعضای این خانواده بزرگ است که هیات های شهرستانی ستون های اصلی آن هستند.

متولی فوتبال مازندران با اشاره به در پیش بودن سال جدید عنوان کرد: امیدوارم سال ۱۴۰۳ بهترین اتفاقات برای فوتبال استان مازندران و یکایک شهرستان های این استان زیبا رقم بخورد و ضمن جبران برخی نکات منفی سال ۱۴۰۲ به استقبال سالی موفق برویم.

رحیم درزی خلردی در پایان خاطرنشان کرد: همه ی ما با تمام مشکلات و دغدغه های گوناگون در کنار هم برای آبروی فوتبال مازندران خواهیم جنگید.

در پایان مراسم هدیه ای به رسم یادبود به مسئولین حاضر اهدا شد.

عکاس: شقایق فرجی

کلیدواژه : رحیم درزی خلردی