کد خبر:2325

حضور رئیس هیات فوتبال مازندران در شهرستان بهشهر؛

درزی خلردی: نگاه زیرساختی به تمام شهرهای استان باید یکسان باشد

 

 

رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران با حضور در شهرستان بهشهر، ضمن دیدار با رضایی رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان از امکانات و زیرساخت فوتبال بهشهر بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، رحیم درزی خلردی روز چهارشنبه ۱۸ اسفند، با حضور در شهرستان بهشهر و دیدار با مجتبی رضایی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهشهر از امکانات و زیرساخت فوتبال بهشهر دیدن کرد.

درزی خلردی ابتدا در ساختمان اداره ورزش و جوانان شهرستان بهشهر حاضر شد و چند دقیقه ای را با رضایی رئیس جدید اداره ورزش و وجوانان و فلاح سرپرست هیات فوتبال  این شهرستان در رابطه با نقاط ضعف و قوت فوتبال بهشهر به گفتگو پرداخت.

وی در ادامه با حضور در زمین فوتبال آزادی بهشهر از امکانات این ورزشگاه دیدن کرد.

رئیس هیات فوتبال مازندران با تاکید بر پتانسیل بالای فوتبال بهشهر بیان داشت: متاسفانه مشکلات زیر ساختی در تمامی شهرها به یکی از اصلی ترین دغدغه های این روزهای فوتبال مازندران بدل شده و حل این موضوع نیاز به همکاری همه ی نهاد های استان دارد.

وی افزود: شهرستان بهشهر هم مانند دیگر شهرهای مازندران از زیرساخت مناسبی برخوردار نیست و قطعا این موضوع باید در الویت هیات فوتبال و اداره ورزش و جوانان این شهرستان باشد و هیات فوتبال مازندران هم از هیچ کمکی در این زمینه دریغ نخواهد کرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: نگاه زیرساختی به تمام شهرهای استان باید یکسان باشد و هدف ما پیشرفت موازی فوتبال مازندران از گلوگاه تا رامسر است.

رحیم درزی خلردی در پایان ضمن تشکر از رضایی رئیس اداره ورزش و جوانان بهشهر تصریح کرد: خوشبختانه آقای رضایی از مدیران جوان و با انگیزه ورزش استان هستند و قطعا با همراهی هیات فوتبال شهرستان بهشهر می توانند اتفاقات خوبی را در این شهرستان رقم بزنند.