کد خبر:2653

حضور مسئولین فوتبال مازندران در مراسم گرامیداشت پیشکسوت فقید فوتبال استان؛

درزی خلردی: نادر دست نشان تکرار نخواهد شد

 

 

عصر روز جمعه مراسم گرامیداشت نخستین سالروز درگذشت نادر دست نشان پیشکسوت فقید فوتبال کشور در قائمشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، مراسم گرامیداشت نخستین سالروز درگذشت نادر دست نشان بازیکن و مربی بزرگ فوتبال مازندران، با حضور جمع کثیری از مسئولین، پیشکسوتان و هواداران فوتبال، بر سر مزارش در قائمشهر برگزار شد.

رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران به همراه قربانعلی سهرابی نائب رئیس و سجاد یگانه دبیر هیات فوتبال استان در این مراسم حضور داشتند.

 

 

رئیس هیات فوتبال مازندران در حاشیه این مراسم بیان داشت: بنده به نوبه خود نخستین سالروز درگذشت نادر دست نشان عزیز را به همه عاشقان فوتبال  به ویژه خانواده محترم دست نشان تسلیت عرض می کنم و امیدوارم سال های سال یاد و خاطر این پیشکسوت بزرگ در قلب و ذهن ما زنده باشد.

وی در ادامه افزود: قطعا نادر دست نشان در فوتبال مازندران و ایران هرگز تکرار نخواهد شد و از دست دادن چنین سرمایه هایی، آنهم برای فوتبال این استان بسیار دردناک است.

این مقام مسئول با اشاره به علاقه نادر دست نشان به تیم نساجی و استان مازندران، عنوان کرد: از نادر دست نشان درس های بسیاری را میتوان آموخت اما به عقیده بنده وفاداری و تعصب، دو شاخصه مهم مرحوم دست نشان بود که اهالی فوتبال باید آن را الگوی خود قرار دهند.

درزی خلردی در پایان اظهار کرد: باید قدر داشته هایمان را تا زمانی که در بین ما هستند بدانیم و از آنها به نیکی یاد کنیم، چرا که روزی تنها حسرت ها هستند که در دلها باقی خواهند ماند.

 

 

عکاس: امیرحسین کافتری