کد خبر:1490

رئیس هیات فوتبال استان مازندران با اشاره به برگزاری جلسه مشترک با رئیس فدراسیون فوتبال در محل مرکز ملی فوتبال ایران، افزود: ایجاد ساختار مناسب و حل مشکلات زیرساختی فوتبال مازندران، نیازمند عزم جدی و مساعدت مدیران استان است.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، رحیم درزی خلردی در خصوص موارد مطرح شده در دیدار با رئیس فدراسیون فوتبال اظهار کرد: فوتبال استان مازندران با مشکلات متعددی در حوزه زیرساخت ها و تجهیزات ورزشی مواجه است که حل این مشکلات، عزم جدی، همیاری و همکاری مدیران ورزشی و سیاسی نهادها، ارگان ها، سازمان ها و همچنین خیرین استان مازندران را می طلبد.

درزی خلردی با اشاره به این مطلب که فوتبال استان مازندران علیرغم در اختیار داشتن تیم ها و بازیکنان متعدد شاغل در لیگ های مختلف کشور، هنوز از در اختیار داشتن مکانی مناسب برای هیات فوتبال محروم است، تصریح کرد: دستیابی به هدف فوق الذکر از اولویت های مهم هیات محسوب می شود که ان شاء الله به همت مدیران استان و مساعدت فدراسیون فوتبال محقق خواهد شد.

درزی خلردی در ادامه با بیان اینکه ایجاد نشاط و سلامتی در جامعه بسیار مهم و ارزشمند و نیازمند سرمایه گذاری است، خاطرنشان کرد: دکتر عزیزی خادم برای حل مشکلات فوتبال مازندران رهنمودهای لازم را ارائه دادند که قطعا سرلوحه کار هیات فوتبال استان مازندران خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: هیات فوتبال مازندران پیرو سیاست های کلان فدراسیون فوتبال است و در این راستا توسعه و پیشرفت فوتبال را در نقاط مختلف استان مازندران با جدیت پیگیری نموده و نسبت به این مساله نگاه ویژه ای دارد.

گفتنی است در ادامه رئیس هیات فوتبال استان مازندران به همراه عزیزی خادم رئیس فدراسیون و بهاروند رئیس سازمان لیگ از خانه فوتسال ایران و امکانات و زیرساخت های آن بازدید کردند.

درزی خلردی در این خصوص با بیان اینکه خانه فوتسال ایران، بستری مناسب برای فوتسال کشور محسوب می شود، تاکید کرد: ان شاء الله با همیاری و همکاری نهادها، ارگان ها و سازمان های استان، زیرساخت ها و تجهیزات لازم برای اماکن ورزشی مازندران نیز فراهم شود.

رئیس هیات فوتبال استان مازندران در ادامه از برگزاری جلسه مشترک با بهاروند رئیس سازمان لیگ ایران، کشوری فرد دبیر این سازمان و کردانی مدیر آکادمی های فوتبال ایران خبر داد و گفت: در این جلسه در خصوص موارد و مشکلات مبتلابه تیم های استان در لیگ های کشور بحث و تبادل نظر شد.