کد خبر:2670

گزارش تصویری اختصاصی دیدار نساجی_مس؛

درزی خلردی: برای نساجی و هوادارانش باید ایستاده تشویق کرد

 

 

نساجی مازندران در شبی که هوادارنش استادیوم آزادی تهران را تسخیر کرده بودند توانست با نتیجه یک بر صفر مقابل مس کرمان به پیروزی دست پیدا کند و راهی فینال جام حذفی باشگاه های کشور شود.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، نساجی توانست در شبی سرنوشت ساز برای فوتبال مازندران، پیروز مرحله نیمه نهایی جام حذفی شود و جواز حضور در فینال این دوره از رقابت ها را کسب و حالا نماینده شایسته مازندران در یک قدمی کسب جام قهرمانی و حضور در لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد.

 

 

رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران که خود نظاره گر شب با شکوه ورزشگاه آزادی بود، بیان کرد: پیروزی نساجی در نیمه نهایی جام حذفی تبدیل به یک جشن با شکوه در شمال کشور شد و باید به این موضوع توجه کرد که شاید با میلیاردها تومان هزینه هم نمیشد چنین شادی را به مردم شمال کشور به ویژه مازندران هدیه داد.

وی ادامه داد: سه شنبه شب، تمام ایران بزرگی فوتبال مازندران را با تیم نساجی و هوادارانش لمس کرد و قطعا برای نساجی مازندران و هوادارانش باید ایستاده تشویق کرد.

رئیس هیات فوتبال مازندران در پایان تاکید کرد: فوتبال ایران یک قهرمانی به فوتبال مازندران با این همه هوادار عاشق بدهکار است و انشالله با حمایت همه جانبه همه مسئولین و هواداران، آماده دیدار نهایی و کسب مقام قهرمانی جام حذفی و حضور در لیگ قهرمانان آسیا خواهیم شد.

 

 

 

عکاس: جواد نعیمی