کد خبر:2835

آزمون آمادگی جسمانی پیش فصل داوران فوتبال مازندران برگزار شد؛
درزی خلردی: امیدوارم روزی یک مازندرانی سوت جام جهانی را به صدا درآورد

 

 

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، به منظور سنجش آمادگی داوران فوتبال استان، آزمون آمادگی جسمانی پیش فصل داوران فوتبال مازندران در استادیوم شهید چمران شهرستان آمل برگزار شد.

در این آزمون که روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ ۵ و ۶ خرداد ماه برگزار شد، ۱۷۸ داور درجه ۱،۲،۳ و ملی حضور داشتند که ۳۳ داور مردود و مجموعا ۱۴۵ داور توانستند با موفقیت این آزمون را به پایان برسانند.

رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران، سهرابی و یگانه نائب رئیس و دبیر هیات فوتبال استان، تیموری مسئول کمیته داوران هیات فوتبال مازندران، طریقی و محمدزاده سرپرست هیات فوتبال شهرستان های آمل و محمودآباد و جمعی دیگر از مسئولین استانی و شهرستانی از نزدیک نظاره گر این آزمون بودند.

 

 

رئیس هیات فوتبال مازندران در حاشیه این مراسم و ضمن تشکر از میزبانی هیات‌فوتبال آمل از این آزمون، عنوان کرد: بسیار خوشحالم که جوانان کم سن و سالی را می بینم که در همین ابتدای راه، علاقمند به داوری هستند و باید برایشان مسیر درستی را ترسیم کنیم و سرمایه گذرای درستی را برای پرورش نخبگان داوری آینده مازندران صورت دهیم.

رحیم درزی خلردی گفت: یکی از موضوعات اساسی بخش داوری که شاید توجه کمتری به آن‌ شود، آمادگی جسمانی داوران است که به شخصه برای بنده از اهمیت بالایی برخوردار بوده و به هیچ عنوان ارفاقی را قبول نخواهم کرد.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه مازندران همیشه در حوزه داوری پیشرو بوده و در حال حاضر هم شاهد قضاوت داوران مازندرانی در مسابقات بین المللی و لیگ های معتبر داخلی هستیم که نشان از ظرفیت و توانمندی بالای داوران استان مازندران است.

درزی خلردی تاکید داشت: نباید به همین اندازه از داورانی که در لیگ برتر و دسته یک سوت می زنند راضی باشیم و هر چه در توان داریم را باید برای پرورش داوران جوان و مستعد هزینه کنیم تا انشالله روزی شاهد قضاوت یک مازندرانی در جام جهانی فوتبال باشیم.