کد خبر:2493

جلسه کمیته آموزش برگزار شد؛

درزی خلردی:کیفیت آموزش مربیان در اولویت قرار گیرد

 

 

روز یکشنبه و طی جلسه رئیس هیات فوتبال مازندران با مدرسین کمیته آموزش، نقاط ضعف و قوت این کمیته و کلاس های آموزش مربیان بررسی و در مورد آن تصمیم گیری شد.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، روز یکشنبه ۱۴ فروردین، جلسه ی کمیته آموزش با حضور رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال استان، حسین قزل سفلو و عبدالناصر جعفری رئیس دپارتمان و عضو کمیته آموزش و مدرسین کلاس های آموزش مربیان، در ساختمان هیات فوتبال مازندران برگزار شد.

این جلسه به منظور بررسی نقاط ضعف و قوت کمیته آموزش و کلاس های آموزش مربیان در سطح استان صورت گرفت و حاضرین در جلسه به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

 

 

رئیس هیات فوتبال مازندران در ابتدا ضمن تبریک سال نو و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به حاضرین، بیان داشت: کمیته آموزش یکی از مهم ترین و حساس ترین کمیته های هیات استان محسوب می شود، چرا که آینده فوتبال مازندران به نوعی وابسته به کیفیت کار این کمیته است.

وی افزود: انتظار ها از کمیته آموزش بسیار بالاست و توقع داریم تا با برگزاری کلاس ها به بهترین نحو، مربیان آینده فوتبال مازندران، با بالاترین کیفیت روانه مستعطیل سبز شوند.

درزی خلردی در پایان تاکید کرد: کیفیت در آموزش مربیان باید در الویت قرار گیرد و هیچ مانعی نباید به این موضوع لطمه ای وارد کند و این قول را خواهم داد که از هیچ کمک و حمایتی برای رسیدن به این مهم کوتاهی نخواهیم کرد.