کد خبر:5356

پایان کلاس مربیگری درجه C با حضور ستاره های فوتبال مازندران؛

درزی خلردی:آینده را شما خواهید ساخت

 

 

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، کلاس مربیگری درجه C فوتبال آسیا صبح امروز دوازدهم مرداد ماه با حضور علی رجبیمدیرکل ورزش و جوانان مازندران، رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال استان، سهرابی و امیدی نواب رئیسان هیات فوتبال مازندران ودیگر مسئولین در مجتمع ساحلی ناجا شهرستان ساری به کار خود پایان داد.

این کلاس با حضور ۲۴ شرکت کننده و با تدریس سعید بسطامی در بیست و دوم تیر ماه کار خود را آغاز و در دو مرحله شش روزهادامه پیدا کرد و صبح امروز با برگزاری مراسم اختتامیه گواهینامه های شرکت در کلاس به مربیان این کلاس اهدا شد.

نکته قابل توجه در خصوص سطح بالای این کلاس، حضور امید عالیشاه،حامد شیری،شیث رضایی،مهرداد کفشگری،میرهانیهاشمی،اصغر نادعلی و …. بازیکنان حال حاضر و سال‌های گذشته لیگ برتری در این کلاس بود.

رحیم درزی خلردی ریاست هیات فوتبال مازندران در ابتدای این مراسم ضمن خیر مقدم به مدیرکل ورزش و جوانان مازندران بیان داشت: بسیار خوشحالیم که یک مدیر کاملا فوتبالی امروز و در روزهای ابتدایی انتصابش در جمع ما حضور دارد و خوشامد ویژه ای راخدمتشان عرض می کنم و امیدوارم تا مثل قبل همچنان در کنار خانواده بزرگ فوتبال مازندران باشند.

وی در ادامه با اشاره به سطح بالای این کلاس گفت: شاید کمتر کلاس C را در سطح کشور بتوانید پیدا کنید که این تعداد بازیکن ملی ولیگ برتری در آن حضور داشته باشند و این باعث خوشحالی و مباهات ماست که ستاره های گذشته فوتبال مازندران آینده فوتبالمازندران را هم خواهند ساخت.

متولی فوتبال مازندران ادامه داد: قطعا از اکثر شمارا در سال‌های آینده‌ در کلاس های سطح بالاتر خواهیم دید و این پیشرفت شماهیچوقت نباید متوقف شود.

درزی خلردی در پایان تاکید داشت: یک نکته بسیار مهم سلامت کاری مربیان ماست که باید به آن توجه بیشتری داشته باشید و امیدوارمتا با تمام توان برای رشد خودتان و فرزندان فوتبال مازندران در آینده تلاش کنید.

در ادامه علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران اشاره کرد: تنها چیزی که میماند اثر و رفتار است. باید دوره های مربیگریرا تداوم داشته باشید تا به علم و آگاهی بیشتری در فوتبال برسید.

وی به استفاده از ظرفیت فوتبال مازندران در کشور اشاره کرد و افزود: باید به جایی برسیم که همین مربیان مازندرانی را در تیم ملیداشته باشیم.

رجبی مربیان مازندرانی را شایسته حضور در کادرفنی تیم های ملی دانست و بیان داشت: برای رسیدن به هدف باید سختی و تلاش راتحمل کنید تا به لذت برسید.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در پایان با توضیح این که مربیان با دانش روز فوتبال دنیا می توانند در پیشرفت فوتبال کشور نقشآفرینی دوچندانی داشته باشند، گفت: برگزاری کلاس و دوره های آموزشی مربیگری با استاندارد های بالا باید در استان مازندرانافزایش پیدا کند.