کد خبر:2821

حمایت هیات فوتبال مازندران از برگزاری دیدار خانگی و جشن قهرمانی باشگاه نساجی

 

 

هیات فوتبال مازندران طی نامه هایی جداگانه حمایت خود را از برگزاری دیدار پایانی نساجی مازندران مقابل تراکتورسازی تبریز و برپایی جشن قهرمانی را با حضور تماشاگران در استادیوم شهدای ساری اعلام داشت.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، طی درخواست باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی مازندران و ارسال نامه ی این باشگاه به هیات فوتبال استان مبنی بر درخواست برگزاری دیدار پایانی نساجی مازندران و تراکتورسازی تبریز و همچنین برپایی جشن قهرمانی جام حذفی با حضور تماشاگران در ورزشگاه شهدای ساری، هیات فوتبال مازندران بلافاصله، موافقت و حمایت خود را از این درخواست اعلام داشت و طی نامه هایی جداگانه، مراتب برگزاری این رویداد را به اطلاع اداره کل ورزش و جوانان مازندران و همچنین سازمان لیگ فوتبال ایران رساند.

سازمان لیگ فوتبال طی نامه ای، ایراداتی به برگزاری دیدار فوق و جشن قهرمانی در ورزشگاه شهدای ساری گرفت که این موضوع سریعا به اطلاع اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران به عنوان متولی اماکن ورزشی استان رسانده، و در نامه ای، در خواست شد تا بررسی و برطرف کردن ایرادات سازمان لیگ نسبت به ورزشگاه شهدای ساری در دستور کار قرار گیرد.

قطعا برگزاری این دیدار و برپایی جشن قهرمانی نقطه عطفی است در فوتبال استان که این موضوع باعث خرسندی هیات فوتبال مازندران خواهد بود.

از همین رو هیات فوتبال استان مازندران صریحا حمایت خود را از برگزاری دیدار نساجی و تراکتور در هفته پایانی لیگ برتر و برگزاری جشن قهرمانی جام حذفی با حضور علاقمندان به نساجی و فوتبال مازندران اعلام می دارد و تمام توان خود را برای اجرای این رویداد قرار خواهد داد.