کد خبر:2744

بیانیه رسمی هیات فوتبال استان مازندران؛
حمایت از مالکیت و باشگاه نساجی یک تکلیف است

 

 

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، در پی اتفاقات اخیر پیرامون باشگاه نساجی این هیات بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح ذیل می باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

با در نظر گرفتن اتفاقات و حواشی اخیر پیرامون تیم نساجی مازندران به عنوان سرمایه فوتبال شمال کشور، هیات فوتبال مازندران در حمایت از مالک،هواداران و تیم نساجی نیاز به صدور بیانیه دید.

نساجی مازندران به عنوان یکی از ریشه دار ترین تیم های شمال کشور و تنها نماینده شمالی در لیگ برتر، سرمایه ای بی بدیل برای فوتبال مازندران و شمال است که همه برای موفقیت این تیم دوست داشتنی باید یک صدا و متحد باشند.

هیات فوتبال مازندران با حمایت همه جانبه از مالک محترم و باشگاه نساجی، هرگونه بی احترامی به عوامل و مالکیت باشگاه را محکوم کرده و با هرگونه شایعه پراکنی و حاشیه سازی برخورد خواهد کرد.

بدیهی است فوتبال مازندران نیاز به سرمایه گذاران دلسوزی همچون رضا حدادیان دارد و حمایت از چنین سرمایه گذارانی یک تکلیف برای اهالی فوتبال مازندران است.

در روزهای که نساجی مازندران را همه قهرمان جام حذفی و نماینده ایران در آسیا می خوانند، حواشی پیرامون این تیم به هیچ عنوان زیبنده نماد فوتبال مازندران نیست و خانواده بزرگ فوتبال مازندران باید با هوشیاری از آسیب دیدن نام بزرگ نساجی جلوگیری کند.

نساجی عامل وحدت استان مازندران است، جمله ی تأمل برانگیز رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی که به بهترین نحو برای رسیدن به آن‌ تلاش کرد و وقت آن رسیده تا تمام مسئولین و هواداران فوتبال مازندران برای دستیابی به این هدف درکنار رضا حدادیان قرار بگیرند و صدای اتحاد از سراسر مازندران به گوش برسد.

به امید روزی که در استان زیبای مازندران از تیم های آسیایی میزبانی کنیم و همه در کنار هم نام نساجی مازندران را سر دهیم.

 

روابط عمومی و امور رسانه هیات فوتبال مازندران