کد خبر:2631

حضور سرپرست فدراسیون فوتبال در هیات فوتبال مازندران

 

 

صبح امروز میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال در هیات فوتبال مازندران حضور پیدا کرد و از ساختمان این هیات بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، صبح روز جمعه، سید میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در هیات فوتبال مازندران حضور یافت و ضمن بازدید از ساختمان این هیات، با علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی و رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران دیدار و گفتگو کرد.

در این مراسم فیض الله زاده مدیر حوزه ریاست فدراسیون فوتبال، مجتبی یوسفی مسئول کمیته حقوقی هیات فوتبال مازندران، سید مجید محمدیان از مدیران رسانه ای استان و ایمان عالمی از مربیان فوتبال کشور نیز حضور داشتند.

 

 

سرپرست فدراسیون فوتبال ضمن تقدیر از زحمات غلامرضا بهروان رئیس سابق هیات فوتبال مازندران گفت: به برادر عزیزم آقای دکتر درزی خلردی تبریک و خسته نباشید عرض می کنم و با توجه به اینکه ضمن دارا بودن تحصیلات دانشگاهی ایشان از فوتبالیست های خوب این استان بودند، امیدوارم روزهای خوبی را برای فوتبال مازندران با کمک همه عزیزان رقم بزنند.

وی افزود: به عقیده بنده استان مازندران با این وسعت و کیفیت در رشته فوتبال، ظرفیت دارا بودن تیم های بیشتری را در لیگ برتر و لیگ های پایین تر دارد و انشالله با کمک همه ی اهالی فوتبال این استان شاهد این موضوع باشیم.

این مقام مسئول در ادامه بیان داشت: فوتبال مازندران از گذشته تا به امروز سرآمد بوده و این استان پتانسیل بسیار بالایی در بخش نیروی انسانی و پرورش بازیکنان با کیفیت دارد که این موضوع یکی از دلایل مهم در کیفیت بالای لیگ های کشور و حتی تیم ملی است.

 

 

علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود با بیان اینکه فوتبال مازندران هنوز به جایگاه اصلی خود دست نیافته، عنوان کرد: امیدواریم تا انشالله با حمایت های ویژه فدراسیون فوتبال و مسئولین استانی از فوتبال مازندران، این رشته جذاب و پر هوادار روز های بهتری را پیش رو داشته باشد.

وی در ادامه تاکید کرد: حق فوتبال مازندران بیش از این هاست و توقع این می رود که همه برای رسیدن به بهترین جایگاه و عملکرد در کنار هیات فوتبال مازندران باشیم.

 

 

رئیس هیات فوتبال مازندران با قدردانی از حضور ماجدی در این هیات، بیان کرد: از حمایت های نماینده محترم ساری و میاندورود جناب آقای بابایی کمال تشکر را دارم و این موضوع قطعا قوت قلبی، برای رسیدن به هدف های پیش رو و دست یابی به بهترین عملکرد در فوتبال مازندران خواهد بود.

درزی خلردی در پایان خاطر نشان کرد: از راهنمایی های سرپرست محترم فدراسیون فوتبال نیز متشکرم و امیدوارم تا با ایجاد تعامل در میان خانواده بزرگ فوتبال مازندران، همه در کنار هم برای رسیدن به موفقیت های فوتبال مازندران تلاش کنیم.