کد خبر:7211

حضور نماینده عباس آباد،تنکابن و رامسر در گردهمایی هیات های فوتبال؛

حسینی: نمایندگان به کمک فوتبال مازندران می آیند

 

 

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، ظهر امروز شمس الدین حسینی نماینده مردم شریف شهرستان های عباس آباد،تنکابن و رامسر با توجه به برگزاری گردهمایی روسای هیات فوتبال شهرستان ها در هتل پارسیان رامسر در این مراسم حضور پیدا کرد و دقایقی را با مسئولین فوتبال استان و شهرستان ها گفتگو کرد.

رحیم درزی خلردی ریاست هیات فوتبال مازندران در خصوص حضور نماینده مردم شریف شهرستان های عباس آباد،تنکابن و رامسر دراین جلسه بیان کرد: حضور دکتر حسینی نماینده دوست داشتنی و ورزشی این منطقه را خیرمقدم عرض می کنم و قطعا این حضور باتوجه به قابلیت و ظرفیت های دکتر شمس الدین حسینی می تواند کمک فراوانی به فوتبال مازندران کند.

شمس الدین حسینی با تشکر از دعوت درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران گفت: حضور همه ی عزیزان را به شهر زیبای رامسرخوشآمد عرض می کنم و امیدوارم که خاطره ی خوبی را با خود از شهرستان زیبای ما به یادگار ببرید.

وی در ادامه عنوان کرد: ورزش فوتبال را به نوعی همه در سنین مختلف تجربه کرده اند و اولین نشان از فراگیری فوق العاده این ورزشمیان همه مردم دارد که قطعا باید مورد توجه همه ی مسئولین قرار بگیرد.

نماینده مردم شهرستان های عباس آباد،تنکابن و رامسر تصریح کرد: زیرساخت های ورزشی به ویژه فوتبالی در مازندران با این ظرفیت و توانایی در شان استانمان نیست که نیاز به پیگیری همه ی نهاد های مربوطه به ویژه وزارت ورزش و جوانان دارد.

حسینی در پایان تاکید داشت: بنده و نمایندگان مازندران با توجه به دربرگیری عمومی فوتبال در مازندران، هر کمکی که در توانمان باشدرا لحاظ خواهیم کرد و در کنار فوتبال استان خواهیم بود.

عکاس: شقایق فرجی