کد خبر:2509

با محوریت توسعه؛

جلسه هم اندیشی و مشورتی هیات فوتبال مازندران برگزار شد

 

 

با حضور اعضا و مشاورین هیات فوتبال مازندران، نخستین جلسه هم هاندیشی و مشورتی این هیات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران؛ جلسه هم اندیشی و مشورتی این هیات با حضور رحیم درزی خلردی، قربانعلی سهرابی و سجاد یگانه رئیس، نائب رئیس و دبیر هیات فوتبال استان، حمیدرضا فرزانه، پیشکسوت و ملی پوش سابق تیم ملی فوتبال ایران، مجتبی یوسفی مسئول کمیته حقوقی هیات استان، سید جعفر ساداتی و سامع خورشاد از مشاورین هیات فوتبال استان و رضا وریجی مدیر روابط عمومی هیات فوتبال مازندران در ساختمان این هیات برگزار شد.

این جلسه به منظور بررسی نقاط ضعف و قوت، فرصت ها و تهدید های پیش روی فوتبال مازندران برگزار شد و حاضرین در جلسه هرکدام به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

 

 

رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران با تاکید بر اهمیت برگزاری این جلسه بیان داشت: قصد داریم تا با تشکیل جلسه هم اندیشی و مشورتی هیات فوتبال استان مازندران بتوانیم با استفاده از نظرات مفید نخبگان حوزه های مختلف، عملکرد بهتر و بیشتری را برای فوتبال دوستان استان مازندران ارائه دهیم و امیدوارم تا خروجی چنین جلساتی در مجموع برای فوتبال مازندران مثمر ثمر واقع شود.

درزی خلردی تصریح کرد: جلسات هم اندیشی و مشورتی فوتبال مازندران به صورت منظم و ماهانه برگزار خواهد و شد و از نخبگان حوزه های مختلف نیز دعوت به عمل خواهد آمد تا از نظرات و پیشنهاداتشان استفاده بهینه شود.