کد خبر:3240

به میزبانی شهرستان فریدونکنار برگزار شد؛

جلسه نواب روسای هیات فوتبال شهرستان ها

 

 

جلسه نواب روسای هیات فوتبال شهرستان های استان مازندران به میزبانی هیات فوتبال شهرستان فریدونکنار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، جلسه نواب روسای هیات فوتبال شهرستان ها با حضور رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال استان، عباسی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدونکنار، امیدی نائب رئیس بانوان هیات فوتبال مازندران، صانعی رئیس هیات فوتبال شهرستان فریدونکنار و ۱۷ نائب رئیس هیات فوتبال شهرستان های استان مازندران در سالن اجتماعات هیات فوتبال شهرستان فریدونکنار برگزار شد.

رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران ضمن خوش آمد به حاضرین در جلسه بیان کرد: چنین جلساتی در فوتبال مازندران و در هر بخشی قطعا می تواند پیامد های خوبی را به همراه داشته باشد چرا که موضوعات مختلفی از نقاط ضعف و قوت در جلسات مطرح می شود و می توان تصمیم دقیق و کارشناسی تری را برای آن اتخاذ کرد.

درزی خلردی  با اشاره به نقش مهم بانوان در فوتبال مازندران تاکید داشت: برای هیات استان هیچ وجه تمایزی از نظر توجه و ساختار میان فوتبال آقایان و بانوان وجود ندارد و این قول را خواهم داد تا با برنامه ریزی درست و عملکرد جهادی نواب روسای بانو در شهرستان ها شاهد رشد و توسعه چشم گیری در بخش فوتبال بانوان مازندران باشیم.

رئیس هیات فوتبال مازندران در پایان اشاره داشت: با قدرت کار خود را در شهرستان ها دنبال کنید و قطعا هیات استان را به عنوان حامی در کنارتان ببینید.

آناهیتا امیدی نائب رئیس بانوان هیات فوتبال مازندران ضمن تشکر از میزبانی هیات فوتبال شهرستان فریدونکنار گفت: بسیار خوشحالم که مسئولین فوتبال بانوان مازندران امروز دور هم جمع شدند و این موضوع را باید به فال نیک گرفت.

وی در ادامه اظهار داشت: سعی داریم تا قدم به قدم و با کمک شما عزیزان در شهرستان بتوانیم گام های موثری در حوزه فوتبال و فوتسال بانوان استان مازندران برداریم.

امیدی با اشاره به حمایت های رئیس هیات فوتبال مازندران از فوتبال بانوان تصریح کرد: قطعا حمایت های دکتر درزی خلردی قوت قلبی خواهد بود برای مسئولین فوتبال بانوان استان مازندران برای اینکه مسیر پیش رویشان را قدرتمند تر از گذشته ادامه دهند.

در ادامه حاضرین هر کدام برای دقایقی نقطه نظرات خود را بیان کردند.

 

 

عکاس: امیرحسن صانعی