کد خبر:5189

با حضور نائب رئیس بانوان هیات فوتبال مازندران؛

جلسه نواب رئیسان هیات های شهرستانی برگزار شد

 

 

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، روز دوشنبه و از ساعت ۱۵ جلسه نواب رئیسان هیات های فوتبال شهرستانی در سالن اجتماعات شهرداری رویان برگزار شد.

در این جلسه که با حضور آنیتا امیدی نائب رئیس بانوان هیات فوتبال مازندران و محمودزاده رئیس هیات فوتبال شهر رویان برگزار شد،موضوعات مختلف عملکردی مورد بحث و هم اندیشی قرار گرفت.

امیدی نائب رئیس بانوان هیات فوتبال استان مازندران در این جلسه ضمن تشکر از نواب رئیسان حاضر بیان داشت: با توجه به نگاه ویژه شخص دکتر درزی خلردی و مجموعه هیات فوتبال مازندران نسبت به حوزه بانوان، خوشبختانه شاهد اتفاقات تازه و رو به جلویی دربخش بانوان فوتبال مازندران بوده ایم.

وی در ادامه عنوان کرد: نواب رئیس محترم بانوان هیات های فوتبال شهرستان ها یکی از مهم‌ترین ارکان پیشرفت فوتبال بانوان هستند وباید در کنار همکاران بنده در هیات استان تمام انرژی خود را برای رسیدن به این هدف هزینه کنند.

آنیتا امیدی ضمن اشاره به برنامه های گمیته بانوان هیات فوتبال استان خاطرنشان کرد: سعی داشته ایم تا اولین های زیادی را دربخش بانوان فوتبال مازندران اجرایی کنیمو این انتظار را داریم تا به همت هیات های شهرستانی و همکاران محترم بنده به عنوان متولیان امور بانوان فوتبال شهرستان ها، شاهد رویدادها و برنامه های متنوعی در شهرهای استان مازندران باشیم.

متولی امور بانوان فوتبال مازندران در پایان تاکید داشت: یکی از نکات مهم گزارش عملکرد بخش بانوان در شهرستان ها بوده که باید با تکمیل آن باید به روند رو به رشد فوتبال بانوان مازندران کمک کنیم.

در ادامه هر کدام از حاضرین در جلسه نکات مد نظر خود را بیان کردند.