کد خبر:6096

با حضور در شهرستان های چالوس و عباس آباد؛

جلسات استانی مسئولین هیات فوتبال مازندران و شهرستان ها آغاز شد

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، در روز های پنجشنبه و جمعه مورخ دوم و سوم آذر ماه و با حضور مسئولین هیات فوتبالاستان در شهرستان های چالوس و عباس آباد به منظور هماهنگی بیشتر هیات فوتبال استان و مسئولین هیات های شهرستانی برگزارشد.

این جلسات با حضور رحیم درزی خلردی رئیس،آنیتا امیدی نائب رئیس بانوان،پازوکی دبیر،صانعی و رحیمی اعضای هیات رئیسه ومسئولین کمیته های هیات فوتبال مازندران کار خود را از شهرستان های غربی مازندران آغاز کرد.

روز پنجشنبه و در سالن اجتماعات مرکز امامت شهرستان چالوس و با حضور روسای هیات شهرستان های نوشهر،چالوس و هیات های تابعه و مسئولین کمیته های این شهرستان ها، مشکلات،نیاز ها و موارد مورد نظر در هر شهرستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در ادامه و در روز جمعه و در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش شهرستان عباس آباد و با حضور روسای هیات شهرستان های رامسر،تنکابن،عباس آباد،کلاردشت و هیات های تابعه و مسئولین کمیته های هر شهرستان، موضوعات مختلف مورد بحث و نکاتی ازسوی هر فرد بیان شد.

ریاست هیات فوتبال مازندران در حاشیه این جلسات ضمن تشکر از شهرستان های چالوس و عباس آباد جهت میزبانی از این رویداد،بیان کرد: در جلسات هیات رئیسه هیات فوتبال مازندران و برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی هیات استان، جلسات منطقه ای را در دستور کار قرار دادیم تا با حضور اکثر مسئولین هیات فوتبال استان و دیدار با مسئولین شهرستان ها و هیات های تابعه ضمن بیان انتقادات و راهکار، شنونده دغدغه های هیات های شهرستانی نیز باشم.

درزی خلردی با مفید دانستن این جلسات تاکید داشت: قطعا بررسی چالش های فوتبال مازندران در جلسات این چنینی و به صورت حضوری می تواند بسیاری از موانع پیش روی هیات های شهرستانی را برطرف کند و بازدهی بیشتری را از آنها شاهد باشیم.

وی در ادامه افزود: در این جلسات از همه ی مسئولین کمیته های استانی و شهرستانی هم خواستیم تا ضمن حضور در جلسه و بررسی نقاط ضعف و قوت، هماهنگی بیشتری را نیز در ادامه مسیر داشته باشند.

متولی فوتبال مازندران در پایان گفت: فعلا در شش منطقه برنامه ریزی این جلسات صورت گرفته که قطعا در ادامه نیز تداوم خواهدداشت و حضور در شهرستان ها و بررسی مشکلات و دغدغه های پیرامون فوتبال مازندران و تلاش در جهت رفع آن متوقف نخواهد شد.

 

عکس از شقایق فرجی