کد خبر:5634

با اعلام برترین ها؛

جشنواره برترین عکس های فوتبالی مازندران به پایان رسید

 

 

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران،صبح امروز و همراه با مراسم تجلیل از اصحاب رسانه استان مازندران، جشنواره برترین عکس های فوتبالی استان با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

 

 

رضا وریجی مدیر روابط عمومی هیات فوتبال مازندران در این مراسم ضمن تبریک روز جهانی عکاس بیان کرد: جشنواره برترین عکس های فوتبالی استان مازندران در یک بازه زمانی کوتاه آغاز و امروز با معرفی سه عکس برتر به کار خود پایان داد.
وی ادامه داد: یکی از نکات قابل توجه این جشنواره، حضور آقای ابوالفضل امان الله یکی از برجسته ترین عکاسان ورزشی ایران به عنوان داور این جشنواره بوده که نشان حساسیت و کیفیت بالای این جشنواره دارد و باید از همین جا از تمامی زحمات استاد امان الله که با نگاهی دلسوزانه همراه بوده تشکر کنم.
مدیر روابط عمومی هیات فوتبال مازندران افزود: قطعا در آینده و در خور زمان و شرایط، برنامه های متنوعی همانند این جشنواره و کلاس های آموزشی عکاسی و خبرنگاری را برگزار خواهیم کرد.
وریجی در پایان گفت: سه عکس برتر این جشنواره یک نقطه مشترک داشتند و آن هم ثبت آن ها توسط عکاسان جوان فوتبال مازندران بود که نشان دهنده ظرفیت های بالای عکاسی در این استان است.

مقام اول: پارسا قلی نژاد

مقام دوم: امیرحسین کافتری

مقام سوم: نعیم خلیلی